plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۸۵۴۵

شلیک دو موشک بالستیک از یمن به اهدافی در عربستان

تلویزیون عربستان به نقل از ائتلاف نظامی سعودی مدعی شد دو موشک بالستیک یمنی که به سمت دمام (شرق عربستان) و منطقه نجران (جنوب عربستان) شلیک شده، توسط پدافند هوایی این کشور منهدم شده است.
شلیک دو موشک بالستیک از یمن به اهدافی در عربستان
به گزارش ایصال نیوز، رسانه‌های عربی بامداد یکشنبه از عملیات موشکی بالستیک نیروهای مسلح یمن علیه ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.

المیادین به نقل از ائتلاف سعودی از رهگیری و انهدام یک موشک بالستیک شلیک‌شده‌ی یمنی در شرق عربستان خبر داد.

دقایقی بعد الجزیره به نقل از ائتلاف خبر داد یک موشک بالستیک شلیک‌شده به سمت نجران، در جنوب عربستان سعودی نیز رهگیری و منهدم شده است.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه درباره وضعیت تاسیستات نفتی آرامکو پس از شلیک موشک یمنی مدعی شد تأسیسات آرامکوی سعودی تحت تأثیر حمله موشکی به شرق عربستان قرار نگرفته است.

در همین حال انتشار برخی تصاویر در شبکه‌های اجتماعی،‌ از اصابت یکی از موشک‌ها به شهر دمام در شرق عربستان حکایت دارد اما ائتلاف مدعی است موشک یمنی توسط پدافند هوایی منهدم شده است.

گفتنی است؛ رسانه‌های سعودی شامگاه شنبه نیز مدعی حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به جنوب عربستان سعودی و رهگیری و انهدام سه پهپاد انفجاری حوثی ها شده بودند.

این در حالی است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن همواره تأکید کرده است که حملات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به تأسیسات نظامی عربستان سعودی تا زمانی که حملات آنها به کشورش متوقف نشود، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما