plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۴
کد مطلب : ۳۳۶۵۶

نتانیاهو برای کاشت باتری ضربان قلب زیر تیغ جراحی رفت

همزمان با گسترش تظاهرات معترضان علیه تعدیلات قضایی و در آستانه رای گیری نهایی آن در کنست، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو امشب برای قرار دادن «ضربان‌ساز مصنوعی» در قلب او زیر تیغ جراحان می‌رود.
نتانیاهو برای کاشت باتری ضربان قلب زیر تیغ جراحی رفت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از مراجعه دوباره «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بیمارستان و بستری‌شدن برای انجام عمل جراحی قلب خبر دادند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نتانیاهو امشب برای قرار دادن «ضربان‌ساز مصنوعی» در قلب او (در اصطلاح عامیانه باتری قلب) زیر تیغ جراحان می‌رود.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، نتانیاهو نیز در پیامی گفت: «حالم خوب است، اما به حرف‌های پزشکانم گوش می‌دهم. آنها گفتند فردا یکشنبه بعدازظهر از بیمارستان مرخص می‌شوم و می‌توانم برای جلسه رأی‌گیری به کنست بروم».

در حالی که پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از خالی بودن پست معاونت نخست‌وزیری این رژیم همزمان با بیماری نتانیاهو انتقاد کرده بودند، دیشب و در اقدامی عجولانه پیش از عمل جراحی نتانیاهو، او معاون خود را معرفی کرد.

خبرنگار جروزالم‌پست گزارش داد که کابینه تل‌آویو از طریق تماس تلفنی، انتصاب «یاریو لوین» وزیر جنجالی دادگستری و طراح تغییرات قضائی بحران‌ساز در این رژیم را به عنوان معاون نخست وزیر تأیید کردند.

پایگاه خبری‌ «تایمز اسرائیل» ساعتی بعد گزارش داد که در پی بستری‌شدن نتانیاهو در بیمارستان برای عمل جراحی قلب، جلسه هفتگی کابینه تل‌آویو تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد. همچنین نشست امنیتی مهم «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با نتانیاهو نیز به زمان دیگری موکول شده است.

پیشتر در تاریخ پانزدهم جولای بود که رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حالش وخیم شده به دلیل غش و احساس درد قفسه سینه، به بیمارستان شیبا در منطقه تل هاشومر منتقل شده است.

پیش از این نشریه صهیونیستی «واللا» در گزارشی نوشته بود: «بستری شدن روز گذشته نتانیاهو در بیمارستان پس از غش کردن در خانه‌ قیساریه، این سوال را ایجاد می‌کند که در صورت ناتوانی وی از ادامه فعالیت در سِمَت نخست‌وزیری، روند کار کابینه تل‌آویو چگونه خواهد بود؟»

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما