plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۳۵۴۵

جوانان والیبال ایران فینالیست قهرمانی جهان شدند

تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی بر آرژانتین برای دومین بار به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد.
جوانان والیبال ایران فینالیست قهرمانی جهان شدند
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در جریان مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان چهان ( مردان زیر ۲۱ سال جهان) در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران موفق شد آرژانتین را ۳ بر۱ شکست دهد تا به فینال این مسابقات برسد.

این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۱ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ به سود والیبال ایران پایان یافت.

حسین خانزاده ملی پوش جوان ایران در این رقابت درخشید و موفق شد ۲۵ امتیاز کسب کند تا بهترین بازیکن ایران و زمین شناخته شود.

در تیم آرژانتین هم لوکاس کُنده با کسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن آرژانتین شد. والیبال ایران در این رقابت، ۵۶ امتیاز از حمله به دست آورد درحالی که آرژانتین در این بخش تنها به کسب ۴۴ امتیاز بسنده کرد.

در بخش دفاع، آرژانتین تیم برتر بود و توانست ۹ امتیاز کسب کند. در بخش دفاع روی تور، ایران ۷ امتیاز به دست آورد.

در آیتم سرویس، والیبال ایران برتری داشت و ۸ پوئن از این بخش کسب کرد. تیم آرژانتین در سرویس ۴ امتیاز به دست آورد.

والیبال ایران از اشتباهات آرژانتین ۲۷ امتیاز کسب کرد درحالی که والیبال آرژانتین از اشتباهات ایران ۳۰ امتیاز به دست آورد تا در پایان این بازی، ایران پیروز دیدار باشد.

با صعود ایران به مرحله نهایی، تیم ملی والیبال ایتالیا و ایران از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز یکشنهب یکشنبه ۲۵ تیرماه برای کسب مقام قهرمانی سال ۲۰۲۳ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که تیم ملی جوانان ایران هفت برد متوالی دارد و تیم ایتالیا با ۶ برد و یک شکست مقابل برزیل در مرحله مقدماتی حریف ایران شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما