plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۳۳۳۳۱
در واکنش به تجاوز امروز صهیونیست ها به جنین

حزب الله: رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان خواهد شد

جنبش حزب الله لبنان به شدت تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری را محکوم و بر حمایت کامل خود از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.
حزب الله: رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان خواهد شد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مبارز فلسطینی هوشیاری و توانمندی خود برای شکست اهداف دشمن را اثبات کرده اند، هر چند دشمن نیروهای کماندویی خود را به خدمت گرفته و از سلاحهای پیشرفته استفاده می‌کند.

حزب الله تصریح کرد ملت مقاوم فلسطین، قدرت و عزم و اراده و گزینه‌ها و ابزار فراوانی در اختیار دارد که دشمن را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است ما بر حمایت کامل خود از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت و تمام گزینه‌هایی که آن را مناسب می‌دانند، تاکید می‌کنیم.

رژیم صهیونیستی بامداد امروز به حمله همه جانیه هوایی و زمینی به اردوگاه فلسطینیان در جنین مبادرت کرد که با مقاومت نیروهای فلسطینی مواجه شد، در این حمله تاکنون 9 فلسطینی به شهادت رسیده اند، خودروهای نظامیان صهیونیست نیز هدف بمب های دست ساز قرار گرفته و شماری از آنها نیز زخمی شده اند، جنگنده های این رژیم نیز مسجدی را در جنین بمباران کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما