plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۳۲۵۵

آتش‌سوزی در بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی کشور در اصفهان مهار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی در انبار قطعات بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی کشور واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان بعد از ظهر چهارشنبه، پس از دو ساعت با تلاش ماموران آتش‌نشانی این استان مهار شد.
آتش‌سوزی در بزرگترین کارخانه تولید لوازم خانگی کشور در اصفهان مهار شد
به گزارش اجتماعی ایصال نیوز، منصور شیشه‌فروش عصر چهارشنبه با بیان‌اینکه عملیات مهار این آتش‌سوزی ۲ ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: در این حریق که ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه بعدازظهر چهارشنبه در انبار عمومی قطعه شماره پنج شرکت "حایر پلاست" از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب بوقوع پیوست، هیچگونه خسارتی به خط تولید این کارخانه وارد نشد.

وی با بیان اینکه تیم‌های آتش نشانی از شهرداری‌های اصفهان، شاهین شهر، پالایشگاه و شهرک صنعتی به محل اعزام شدند، ادامه داد: در این حادثه سه نفر دچار سوختگی سطحی و ۱۳ نفر دچار دودگرفتی شدند که یکی از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: میزان خسارت‌ مالی و دلیل بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

عباس عابدی سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: وضعیت عمومی مصدومان حادثه آتش‌سوزی کارخانه لوازم خانگی اسنوا واقع در شهرک صنعتی مورچه خورت استان اصفهان مساعد است.

به گزارش ایرنا، گروه صنعتی "انتخاب" با داشتن شش کارخانه تولیدی، به مثابه بزرگترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور و برخوردار از بِرندهایی نظیر "اسنوا" بعنوان برند ملی لوازم خانگی، در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
گروه صنعتی انتخاب در ابتدا با نام " اسنوا" و بعنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی کشور در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.

این کارخانه در فضایی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع فعالیت می‌کند. شرکت انتخاب در ابتدا در زمینه تولید اجاق گاز و کولر آبی فعالیت داشت اما اکنون تولید آن به محصولاتی همچون ماشین لباسشویی، تلویزیون و ماشین ظرفشویی نیز گسترش یافته است حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران است.ایرنا

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما