plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۳۳۰۳۱

دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی مرگبار در کرج

سخنگوی فراجا از دستگیری سه نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی تقلبی در کرج خبر داد. در هفته گذشته ده‌ها نفر به علت مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات مسموم و بیش از ۹ نفر نیز فوت کردند.
دستگیری ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی مرگبار در کرج
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا اظهار کرد: پس از اعلام خبر فوت تعدادی از استفاده‌کنندگان مشروبات الکلی تقلبی، کارآگاهان پلیس استان البرز با رصد آنی و اقدامات پلیسی ۳ نفر از تولیدکنندگان اصلی را دستگیر و تعداد دیگری را شناسایی کردند.

بر اساس این خبر، اواسط هفته گذشته مصرف الکل تقلبی باعث وخامت حال دستکم ۳۷ نفر در کرج شد که متأسفانه ۷ نفر از این افراد در ساعات اولیه فوت کردند و ۲ نفر هم مرگ مغزی شدند.

قوه قضائیه تشکیل پرونده داد

از سوی دیگر و به گزارش میزان، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز، در رابطه با جزییات فوت چند نفر براثر مصرف مشروبات الکلی در کرج اظهار کرد: در روزهای گذشته چند نفر به علت مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در نقاط مختلف شهرستان کرج مسموم و ۱۴ نفر نیز فوت کردند که در بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری بستری بودند.

وی افزود: در این رابطه برای شناسایی افرادی که نسبت به پخش مشروبات الکلی اقدام کرده‌اند دستورات لازم صادر شده و پرونده قضایی تشکیل شده است.

گفتنی است، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، شمار نهایی مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی هفته گذشته در این استان را ۹۵ نفر اعلام کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما