plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۲۹۴۲

حمله پهپادی به گشتی روسیه در شمال غرب سوریه

یک پهپاد ناشناس در شمال غرب سوریه یک گشتی ارتش روسیه را هدف حمله قرار داد که منجر به کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.
حمله پهپادی به گشتی روسیه در شمال غرب سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع محلی سوریه، ظهر امروز (دوشنبه)، از حمله پهپاد ناشناس به یک گشتی روسیه در شمال حلب (شمال غرب سوریه) خبر دادند.

یک منبع در منطقه «الشهباء» به شبکه «رووداو» گفت که این گشتی ارتش روسیه در منطقه الشهباء توسط یک پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

این منبع گفته که در این حمله پهپادی یک نظامی روس کشته شده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

ارتش روسیه تا کنون واکنشی در رد یا تایید انتشار این خبر نشان نداده است.

گزارش منابع محلی حاکی از آن است که این حمله در جاده «مزارع ام الحوش» به «حربل» در شمال حلب رخ داده است.

منابع مذکور اضافه کردند که پس از این حمله، بالگردهای روسیه در محل به پرواز درآمده‌اند تا مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کنند.

وبگاه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» (نزدیک به معارضان) ادعا کرد که این گشتی روسیه در حمله توپخانه‌ای ارتش ترکیه هدف قرار گرفته است.

دیدبان نوشت: «نیروهای ترکیه در ساعات اولیه صبح امروز، مناطقی را در جاده مزارع ام الحوش به حربل در شمال حلب هدف قرار دادند.»

در ادامه این گزارش آمده: «منطقه زیر آتش توپخانه‌های سنگین قرار گرفت. این حمله در حالی انجام شد که یک گشتی نظامی روسیه در حال گذر از منطقه بود به‌نحوی که یک گلوله به خودروی زرهی روسیه اصابت کرد و آن را از کار انداخت.»

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما