plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
کد مطلب : ۳۲۶۰۹
پیروزی در مصاف با استقلال شگفتی آفرید

پرسپولیسی‌ها فاتح جام حذفی امسال فوتبال ایران شدند

دربی پرحاشیه و نفس گیری که هیجان انگیز شد
پرسپولیس تهران با شکست استقلال، عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی را از آن خود کرد.
پرسپولیسی‌ها فاتح جام حذفی امسال فوتبال ایران شدند
به گزارش سرویس ورزش ایصال نیوز، امشب (چهارشنبه شب) در دیدار فینال جام حذفی، هواداران دو تیم استقلال و پرپولیس، به تماشای یک مسابقه هیجان انگیز و پرحاشیه نشستند.  

سرخپوشان در این مسابقه ابتدا با گل مهدی ترابی که در دقیقه ۳۰ از روی یک ارسال از سمت راست و با ضربه‌ای دقیق به ثمر رسید پیش افتادند.

در حالیکه داور مسابقه ۹ دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه در نظر گرفته بود استقلال از روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۰ به اضافه ۱۰ با ضربه سر محمدحسین مرادمند گل تساوی را به ثمر رساند.

شاگردان یحیی گل محمدی اما در دقیقه ۱۱۵ وقت اضافه دوم مسابقه باز هم از روی یک ضربه ایستگاهی که امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس به صورت مستقیم وارد دروازه استقلال کرد به گل رسیدند و با نتیجه ۲ بر ۱ فاتح این دیدار شدند.

پرسپولیس که پیش از این با برتری در دربی برگشت مسابقات لیگ مقابل استقلال و پیروزی در دیدارهای باقی مانده موفق به کسب جام شده بود با شکست دوباره رقیب سنتی در فینال حذفی، دبل قهرمانی را در این فصل به نام خود ثبت کرد.

سرخ‌پوشان بدین ترتیب به دلیل قهرمانی در مسابقات لیگ و حذفی بدون انجام مسابقه‌ای دیگر کاپ سوپرجام را نیز تصاحب خواهند کرد.

این دیدار حواشی زیادی از جمله تعویض داور مسابقه اشکان خورشیدی به دلیل مصدومیت، درگیری بین بازیکنان، پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران و اخراج سرمربی استقلال از زمین مسابقه به همراه داشت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما