plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۲۵۱۱
با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال

مرمت جاده پر تردد نجف آباد-خمینی شهر استان اصفهان آغاز شد

عملیات تا نیمه سال آینده به طول می‌کشد
مجری پروژه های روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان گفت: عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم جاده کمربندی نجف آباد - خمینی شهر به عنوان یکی از پردتردد ترین محورهای ارتباطی غرب اصفهان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.
مرمت جاده پر تردد نجف آباد-خمینی شهر  استان اصفهان آغاز شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، احمد صفری با بیان اینکه عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم محور کمربندی نجف آباد - خمینی شهر حدفاصل پل سیمین تا تقاطع غیر همسطح دانشگاه آزاد خمینی شهر و بطول ۲۸ کیلومتر دردست اقدام است افزود:عملیات بهسازی و لکه گیری هندسی در مقاطع دارای اولویت این پروژه که در بعضی نقاط با نشست موضعی همراه است، انجام و سپس عملیات اجرای لایه روکش آسفالت در کل طول پروژه اجرا می شود.

وی ادامه داد: این پروژه به منظور طرح ملی ارتقای کیفی رویه آسفالتی راه‌های شریانی کشور که توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در حال انجام است، آغاز شد.

مجری پروژه های روکش آسفالت راه‌های شریانی استان اصفهان اظهار داشت: این عملیات تا نیمه سال آینده به طول می‌کشد.


استان اصفهان در زمینه حمل کالا سهم ۱۰ درصدی از کل کشور را به خود اختصاص داده است و رُتبه نخست کشور در مجموع تناژ حمل شده را در اختیار دارد.

این استان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و بعنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه نخست حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست. دولت 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما