plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۱۶۸۱
توسعه مترو در استان اصفهان

خمینی‌شهر از سه جهت به قطار شهری اصفهان متصل می‌شود

خط اصفهان- نجف‌آباد در سه راهی خمینی‌شهر(میدان الغدیر) یک ایستگاه خواهد داشت
به گفته رئیس کمسیون عمران شورای اسلامی خمینی شهر، در آینده مترو از سه محور به اصفهان متصل می گردد: خط دو مترو اصفهان از دپوی زینبیه به میدان شهدای خمینی‌شهر می‌رسد. همچنین خط اصفهان- نجف‌آباد در ایستگاه سه راهی خمینی‌شهر(میدان الغدیر) به خمینی‌شهر متصل میشود. خط شاهین‌شهر – اصفهان نیز در میدان استقلال(دانشگاه صنعتی) به خمینی‌شهر متصل میشود.
خمینی‌شهر از سه جهت به قطار شهری اصفهان متصل می‌شود
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایسنا،رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی خمینی‌شهر گفت: خمینی‌شهر از سه جهت به قطار شهری اصفهان متصل می‌شود. داود وطنخواه با اشاره به موزاییک بودن خمینی‌شهر با کلان‌شهر اصفهان، گفت: خمینی‌شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی از سه جهت به قطار شهری اصفهان متصل می‌شود. وی در مورد این خطوط گفت: در آینده خط دو مترو اصفهان از دپوی زینبیه به میدان شهدای خمینی‌شهر می‌رسد.
همچنین خط اصفهان- نجف‌آباد در سه راهی خمینی‌شهر(میدان الغدیر) به خمینی‌شهر متصل است که طی رایزنی‌هایی که با شهرداری نجف‌آباد و شهرداری اصفهان داشته‌ایم ایستگاهی در این سه‌راهی برای خمینی‌شهر در نظر گرفته شده است. خط شاهین‌شهر – اصفهان نیز در میدان استقلال به خمینی‌شهر متصل است که جنب دانشگاه صنعتی یک ایستگاه پارک‌سوار وجود دارد و به راحتی می‌توانیم با یک خط اتوبوس مسافران را به مترو اصفهان برسانیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی خمینی‌شهر افزود: سازمان اتوبوس‌رانی خمینی‌شهر از نیمه ماه شعبان تا کنون یک خط اتوبوس با دو دستگاه در نظر گرفته تا مسافران را از خیابان 17 شهریور تا چهارراه امام رضا(ع) و ایستگاه شهرک کوثر (عاشق آباد) به خط مترو اصفهان برساند.
وی گفت: این خط مترو از ملک شهر به خیابان جابر، ترمینال کاوه، میدان شهدا، دروازه دولت، میدان انقلاب، دروازه شیراز و در نهایت به پایانه صفه می‌رسد، یعنی شهروندان از طریق این خط مترو می‌توانند به کل شهر اصفهان دسترسی داشته باشند و استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا مؤثر خواهد بود.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما