plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۳۲۳۲۱
مدیر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خبر داد

وضعیت ذخایر بنزین در کشور مناسب است/ توانستیم کارت‌های سوخت مورد نیاز خودروها را تولید و تأمین کنیم

با اجرای سیاست‌های قیمتی توانستیم مصرف را در حدی مهار کنیم
مدیر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اقدام‌های شرکت پالایش و پخش در تأمین پایدار سوخت در کشور، از وضعیت مناسب ذخایر بنزین کشور خبر داد.
وضعیت ذخایر بنزین در کشور مناسب است/ توانستیم کارت‌های سوخت مورد نیاز خودروها را تولید و تأمین کنیم
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، جعفر سالاری‌نسب روز (شنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه روز پایانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور در غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در نمایشگاه بین‌المللی نفت گاز پالایش و پتروشیمی، توضیحاتی درباره اقدام‌های این مجموعه در توزیع پایدار سوخت در کشور ارائه کرد.

وی افزود: زمستان پارسال به‌دلیل افزایش شدید مصرف گاز شرکت ملی گاز ایران در مقطعی نتوانست گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها را تأمین کند، در چنین شرایطی مسئولیت تأمین سوخت نیروگاه‌ها در آن مقطع به‌طور کامل به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی  ایران محول شد.

مدیر عملیات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با وجود همه مشکلات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی توانست با هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها را تأمین کند و مانع خاموشی‌های گسترده شود.

وی افزود: با عبور از زمستان و رسیدن به ایام نوروز ۱۴۰۲ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی توانست تأمین پایدار سوخت مورد نیاز خودروها را به خوبی انجام دهد. اکنون هم با سیاست‌ها و تمهیدهای مناسبی که اندیشیده شده و با اجرای سیاست‌های قیمتی توانستیم مصرف را در حدی مهار کنیم تا ذخیره‌سازی‌های بنزین در حد مناسبی قرار گیرد.

سالاری‌نسب اظهار کرد: در موضوع مشروط شدن سوخت‌گیری به استفاده از کارت سوخت شخصی هم توانستیم کارت‌های سوخت مورد نیاز خودروها را تولید و تأمین کرد. این اقدام سبب شفاف شدن مصرف بنزین در کشور و جلوگیری از قاچاق آن به کشورهای دیگر می‌شود.

وی افزود: در موضوع گاز مایع هم طرحی داریم که با اجزای آن مانع قاچاق به دیگر کشورها می‌شویم، در این طرح، افراد متقاضی دارای شرایط، با استفاده از کارت بانکی می توانند گاز مایع (ال‌پی‌جی) را از جایگاه‌های مشخص به قیمت مصوب دریافت کنند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور ۱۵۰۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد./شانا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما