plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۳۲۱۲۹

امام جمعه اصفهان: تورم «کمرشکن» شده، مردم تحت‌فشارند

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه اگر در برابر توطئه‌های دشمنان به ویژه نقشه‌های شوم اقتصادی صبر کردید پیروز خواهید شد،گفت: مسئولان موظف هستند در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و بدانند روزی باید جوابگوی دادگاه عدل الهی باشند.
امام جمعه اصفهان: تورم «کمرشکن» شده، مردم تحت‌فشارند
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی _جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه- در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب ایمان، تقوا، نماز و توجه مردم به خدا را هدف گرفته‌اند، باید مراقب باشیم از مرز اسلام منحرف نشویم، یوم الحساب روز سختی برای افرادی است که به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان رواج قمار بازی، سگ بازی، بی عفتی، بی حجابی و انواع لهو و لعب را ابزاری برای تهی کردن انقلاب از قدرت برشمرد و تاکید کرد: تکلیف ما در این رابطه اهمیت زیادی دارد و امر به معروف و نهی از منکر بر همگان واجب است.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه اگر در برابر توطئه‌های دشمنان به ویژه نقشه‌های شوم اقتصادی صبر کردید پیروز خواهید شد، اظهار کرد: مسئولان موظف هستند در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند و بدانند روزی باید جوابگوی دادگاه عدل الهی باشند.

وی افزود: اقشار مختلف مردم تحت فشار هستند و تورم کمرشکن شده است، در این راستا مسئولان باید تلاش خود را مضاعف کنند.

میردامادی اظهار کرد: عمده مشکل ما فراموشی قبر و قیامت است و غفلت از قیامت زیبنده جامعه اسلامی نیست چرا که در روز قیامت ذره ذره از همه ما حساب کشی خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با انتقاد از وضعیت بازار رهن و اجاره، اظهار کرد: چرا برخی در اجاره و رهن خانه‌ها درکی از مستأجر و شرایط سخت او ندارند و روز حساب را فراموش کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما