plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۳۱۹۶۴
در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در سرپل ذهاب

سرلشکر سلامی: برای بقاء و زیستن عزتمندانه باید قوی بود و ایستادگی کرد

سیاست‌های شیطانی دشمن با حضور ملت در هم شکست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی‌ماند افزود: برای بقاء و زیستن عزتمندانه باید قوی بود و ایستادگی کرد. عناصری که شخصیت، منزلت، اعتبار و عزت یک سرزمین را می‌سازند مردان و زنان بزرگی هستند که در لحظات سخت یک امت را از خطر نابودی نجات می‌دهند.
سرلشکر سلامی: برای بقاء و زیستن عزتمندانه باید قوی بود و ایستادگی کرد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی امروز (جمعه ۱۵ اردیبهشت) در مراسم سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی پابرجاست گفت: امروز جوانان ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های انقلاب آماده‌تر از همیشه هستند و قدرت دفاعی ایران اسلامی بی سابقه در حال رشد است.

وی  با بیان اینکه  ایران اسلامی به سادگی به کشوری مستقل تبدیل نشده است خاطر نشان کرد: زمانی که قدرت‌های بزرگی همچون آمریکا، شوروی و متحدان منطقه‌ای آن‌ها با حمایت از صدام تلاش کردند به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند مردانی بودند که از آتش دشمن نترسیدند و ایستادند تا این سرزمین بزرگ تحت حاکمیت اسلام آزاد بماند.

سرلشکر سلامی بااشاره به اینکه دشمن بعد از جنگ تحمیلی باز هم در عرصه‌های خطرناک دیگر همچون انتشار پدیده تکفیر برای شعله ور کردن آتش تفرقه در سرزمین‌های اسلامی وارد میدان شد گفت: منزوی کردن ایران، انجام عملیات‌های رسانه‌ای و روانی، بی ثبات سازی جنگ و تهاجم فرهنگی گوشه‌ای دیگر از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: همه سیاست‌های خطرناک، شیطانی، سخت و پیچیده دشمن با رهنمودها ی خردمندانه امام خامنه ای  و حمایت و حضور وفادارانه ملت در هم شکسته شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی‌ماند افزود: برای بقاء و زیستن عزتمندانه باید قوی بود و ایستادگی کرد.

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد:  عناصری که شخصیت، منزلت، اعتبار و عزت یک سرزمین را می‌سازند مردان و زنان بزرگی هستند  که در لحظات سخت یک امت را از خطر نابودی نجات می‌دهند.

وی مردمان استان کرمانشاه را مردمانی توصیف کرد که به آفرینش شکوه، حماسه، وفاداری، جوانمردی، مهربانی و میهمان نوازی شهره هستند.

سرلشکر سلامی  با اشاره به اینکه بازی دراز نقطه کلیدی پیروزی ایران اسلامی در غرب کشور برای درهم شکستن جنود شیطان بود گفت: دشمن در این سرزمین تلاش داشت تا ایران اسلامی را تحت سیطره خود قرار دهد.

وی  در ادامه اظهار داشت: شهیدانی همچون شهید شیرودی، شهید ادبیان و ...  سازندگان واقعی تاریخ این سرزمین هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما