plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۱۹۱۸
در دیدار با خانوادۀ مدیر مسئول و سردبیر فقید روزنامه آرمان ملی

سیدحسن خمینی: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است

مرحوم حسین عبداللهی عاشق کار خود بود
یادگار امام تصریح کرد: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است؛ بنابراین رسانه‌های مکتوب برای جذب و حفظ مخاطب باید در تولیدات خود از نوآوری و خلاقیت استفاده و به موازات فعالیت مکتوب، حضور موثری در فضاهای مجازی داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه های مکتوب در جامعه نباشیم.
سیدحسن خمینی: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است
به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، در ایام سالگرد درگذشت حسین عبداللهی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال 1402 در منزل مرحوم  دکترحسین عبداللهی مدیر مسئول و سردبیر روزنامه‌ آرمان ملی و روزنامه ایمان حضور یافت. 

یادگار امام در این دیدار، بار دیگر ضایعه درگذشت حسین عبداللهی را به خانواده ایشان تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.

سیدحسن خمینی، کار در رسانه به‌ویژه رسانه مکتوب را سخت و طاقت‌‌فرسا عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی می توانند در این حرفه موفق باشند که عاشق کار خود باشند و مرحوم حسین عبداللهی از این جنس بود.

وی افزود: نگاه حرفه‌ای، تخصصی و پشتکار از جمله  شاخصه‌های مهم مرحوم عبداللهی بود و رسانه‌های تحت مدیریتش از رسانه های تاثیرگذار در مسائل سیاسی و اجتماعی و... در کشور به‌ویژه تهران و قم  بودند.

یادگار امام تصریح کرد: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است؛ بنابراین رسانه‌های مکتوب برای جذب و حفظ  مخاطب باید در تولیدات خود از نوآوری  و خلاقیت استفاده و به موازات فعالیت مکتوب، حضور موثری در فضاهای مجازی داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه های مکتوب در جامعه نباشیم.آرمان ملی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما