کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در دیدار با خانوادۀ مدیر مسئول و سردبیر فقید روزنامه آرمان ملی

سیدحسن خمینی: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است

مرحوم حسین عبداللهی عاشق کار خود بود

13 ارديبهشت 1402 ساعت 12:36

یادگار امام تصریح کرد: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است؛ بنابراین رسانه‌های مکتوب برای جذب و حفظ مخاطب باید در تولیدات خود از نوآوری و خلاقیت استفاده و به موازات فعالیت مکتوب، حضور موثری در فضاهای مجازی داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه های مکتوب در جامعه نباشیم.


به گزارش سرویس فرهنگ ایصال نیوز، در ایام سالگرد درگذشت حسین عبداللهی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه سال 1402 در منزل مرحوم  دکترحسین عبداللهی مدیر مسئول و سردبیر روزنامه‌ آرمان ملی و روزنامه ایمان حضور یافت. 

یادگار امام در این دیدار، بار دیگر ضایعه درگذشت حسین عبداللهی را به خانواده ایشان تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد.

سیدحسن خمینی، کار در رسانه به‌ویژه رسانه مکتوب را سخت و طاقت‌‌فرسا عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی می توانند در این حرفه موفق باشند که عاشق کار خود باشند و مرحوم حسین عبداللهی از این جنس بود.

وی افزود: نگاه حرفه‌ای، تخصصی و پشتکار از جمله  شاخصه‌های مهم مرحوم عبداللهی بود و رسانه‌های تحت مدیریتش از رسانه های تاثیرگذار در مسائل سیاسی و اجتماعی و... در کشور به‌ویژه تهران و قم  بودند.

یادگار امام تصریح کرد: گسترش رسانه های مجازی کار را برای رسانه‌های مکتوب دشوار کرده است؛ بنابراین رسانه‌های مکتوب برای جذب و حفظ  مخاطب باید در تولیدات خود از نوآوری  و خلاقیت استفاده و به موازات فعالیت مکتوب، حضور موثری در فضاهای مجازی داشته باشند تا شاهد کاهش تاثیرگذاری رسانه های مکتوب در جامعه نباشیم.آرمان ملی

انتهای پیام/*


کد مطلب: 31918

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/31918/سیدحسن-خمینی-گسترش-رسانه-های-مجازی-کار-رسانه-های-مکتوب-دشوار-کرده

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir