plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۱۸۸۲

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب در سوریه

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب خبر دادند. در پی این حملات خصمانه فرودگاه بین المللی حلب موقتا از فعالیت خارج شد.
حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب در سوریه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بامداد امروز سه شنبه در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی، صدای چند انفجار در اطراف شهر حلب سوریه شنیده شده است.

همچنین بر اساس گزارش شبکه المیادین، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهدافی در آسمان شهر حلب مقابله کرده است.

در این رابطه یک منبع نظامی به سانا، گفت: حوالی ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه دوشنبه شب دشمن اسرائیلی حمله هوایی از سمت جنوب شرق حلب انجام داد و فرودگاه بین المللی حلب و چند نقطه را در اطراف حلب هدف قرار داد.

وی افزود: در این حمله هوایی یک نظامی کشته و هفت نفر دیگر از جمله ۲ غیرنظامی زخمی شدند و خسارت‌هایی نیز برجای گذاشت و فرودگاه بین المللی حلب از فعالیت خارج شد.

بامداد شنبه نیز چهار جنگنده اف-۱۵ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از دریای مدیترانه از طریق بخش شمالی لبنان به زیرساخت‌های غیرنظامی در استان حمص حمله موشکی انجام دادنده بودند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۱۲ فروردین ماه نیز شهر حمص و حومه آن را بمباران کرده بودند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی بامداد ۲۰ فروردین ماه نیز اعلام کرد که به مناطقی که از آن موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده بود، حمله کرده است.

بامداد چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ فروردین ماه) هم جنوب دمشق از سوی جنگنده‌های صهیونیستی بمباران شد.

این تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما