plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۳۱۸۶۷

اردوغان: سرکرده داعش را، در سوریه از پای درآوردیم

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که سازمان اطلاعات این کشور، سرکرده داعش با نام مستعار «ابوحسین القریشی» را دیروز طی عملیاتی در سوریه از پای درآورده است.
اردوغان: سرکرده داعش را، در سوریه از پای درآوردیم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در برنامه مشترک بین شبکه‌های «تی‌آرتی»، «آ‌تی‌و »، « د»، « ستار» و « 7» کشور به سوالات خبرنگاران پاسخ داده و اعلام کرد: سازمان اطلاعات ترکیه از مدت‌ها پیش سرکرده داعش با نام مستعار ابوحسین القریشی را تحت تعقیب قرار داده و دیروز طی عملیاتی در سوریه از پای درآورد.

وی با اشاره به موفقیت‌های ترکیه در عرصه صنایع دفاعی گفت: با مشاهده حضور پرشور در تکنوفست، اعتمادم به جوانان افزایش می‌یابد. امروز 1.9 میلیون نفر در این جشنواره حضور پیدا کردند، گفته می‌شود این رقم فردا به بالای 2 میلیون هم برسد.

اردوغان با اشاره به گسترش اسلام‌هراسی در کشورهای غربی اذعان داشت: نژادپرستی، اسلام‌هراسی و تبعیض مانند غده سرطانی به سرعت در غرب گسترش می‌یابد. کشورهای غربی هنوز نتوانستند روند آغاز مبارزه با این خطرها را نشان دهند.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: شرایط اشتغال برای جوانان‌مان که در خارج از کشور متولد و بزرگ شده‌اند در بخش دولتی افزایش خواهیم داد، برای جوانان با استعدادمان که در خارج از کشور آموزش دیده‌اند فرصت‌های شغلی ایجاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما