plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۱۷۶۴
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان

معاون استاندار اصفهان: دستگاه‌های فرهنگی به واقعیت‌های اجتماع بپردازند

آسیب های اجتماعی عمیقی مردم اصفهان را تهدید می کند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی گفت: در شرایط امروز جامعه بایستی دستگاه‌های فرهنگی بدون تعارف به بیان واقعیت‌های اجتماعی بپردازند.
معاون استاندار اصفهان: دستگاه‌های فرهنگی به واقعیت‌های اجتماع بپردازند
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، محمدرضا جان‌نثاری روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان در استانداری افزود: برای گرفتار نشدن در فتنه‌های بی‌شمار و خطرناک دشمن، نیاز به انسجام فرهنگی داریم.

وی اظهار داشت: اگر مجمع الجزایر فرهنگی را متحد و هماهنگ کنیم، می‌توانیم با انسجامی منظم، موضوعات فرهنگی جامعه را نیز ساماندهی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: کشور ما نیازمند«مهندسی فرهنگی» است تا موضوعات فرهنگی به یک قرارگاه منسجم تبدیل و با فرماندهی مشخص، نقشه‌های دشمن، آشکار و خنثی شود.

جان‌ نثاری تأکید کرد: تنها در پرتوحفظ انسجام و همبستگی می‌توانیم فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی را برای نسل آینده خود حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما بارها در رویدادهای مختلف از جمله ۲۲ بهمن، روز قدس و دیگر مراسم با حضور پرشور خود جواب دندان‌شکنی به دشمنان داده‌اند و در برابر حضور حماسی مردم در بزنگاه‌های مختلف، وظیفه ما توجه ویژه به موضوعات فرهنگی است.

معاون استاندار اصفهان اضافه کرد: با توجه به فرهنگ غنی استان، دشمن بخوبی می‌داند که اگر فرهنگ را در اصفهان کمرنگ و خدشه‌دار کند در سایر نقاط کشور نیز با آسودگی بیشتری می‌تواند به فتنه‌انگیزی بپردازد.

وی با بیان اینکه همگان این استان را با تمدن و فرهنگ اصیل آن می‌شناسند، گفت: اصفهان همواره در برگزاری رویدادهای فرهنگی و اسلامی در کشور سرآمد بوده است.

جان نثاری گفت: در کنار فرهنگ غنی خانوادگی، هنری و اصیلی در اصفهان وجود دارد، آسیب‌های اجتماعی عمیقی هم مردم این دیار را تهدید می‌کند.

در این نشست اعضای حاضر از جمله رئیس کل دادگستری استان اصفهان، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دیگر حاضران به بیان عملکرد خود در باره حجاب و عفاف و بیان راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت حیا در جامعه پرداختند.ایرنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما