plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۳۱۷۵۳
در جلسه ماهیانه پیگیری روند پروژه قطار شهری اصفهان-نجف آباد

ابوترابی: امیدواریم به زودی آیین کلنگ زنی احداث ایستگاه های نجف آباد قطار شهری اصفهان-نجف آباد برگزار شود

امامی: سند نهایی ایستگاه های نجف آباد اخذ شد
نماینده مردم شریف شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، توجه به آزادسازی های مشخص شده در طرح قطار شهری اصفهان-نجف آباد، و نگاه ویژه به دسترسی های شهری برای شهروندان و تعبیه جایگاه‌های خدمات رسان به آن ها را از نقاط مثبت این خدمت بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد که با حمایت دستگاه های دخیل، زمان کلنگ زنی ایستگاه های نجف آباد این پروژۀ بزرگ، به زودی فرا رسد.
ابوترابی: امیدواریم به زودی آیین کلنگ زنی احداث ایستگاه های نجف آباد قطار شهری اصفهان-نجف آباد برگزار شود
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، جلسه ماهیانه پیگیری موارد پروژه قطار شهری اصفهان- نجف آباد، امروز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در محل دفتر شهردار نجف آباد برگزار شد. 

در این دیدار که با حضور عبدالرسول امامی شهردار و ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، معاونین، مدیران و مشاورین پروژه و مسئولین مجموعه شهری نجف آباد برگزار شد، مهمترین موارد پروژه قطار شهری چون همکاری مدیریت شهری شهرهای مجاور طرح مانند گلدشت و کهریزسنگ، تعیین نهایی حدود ریل گذاری مسیر، آزادسازی اراضی و تصرفات شهری آن، جانمایی نهایی ایستگاه های نجف آباد، ساماندهی زه کشی مسیر، و پیگیری قطعی نمودن سند ۲۲ هکتاری ایستگاه نجف آباد و نهایی نمودن مصوبات تعیین کاربری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد ضمن اعلام خبر اخذ سند نهایی ایستگاه های نجف آباد، از تهیه پیش نویس تهیه شده این اراضی به عنوان اقدامی راهگشا و شتاب دهنده به عملیات تعیین مسیر یاد کرد.

وی تعامل و مشارکت بیش از پیش مدیریت شهری سایر شهرهای این مسیر را تأثیرگذار دانست و افزود این بازه زمانی فرصتی طلایی در تسریع بخشی به انجام مقدمات پروژه قطار شهری است که اخذ مجوزهای لازمه و نهایی و تمدید نمودن قراردادهای گذشته لازمه تحقق این مهم است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون نیز برگزاری جلسات مفید و جدی در شهرداری و استانداری و نگاه مثبت مسئولین عالی رتبه کشوری به این پروژه را امری دلگرم کننده و مهم دانست و بر پیگیری و نهایی نمودن موارد مطرح شده در جلسات تخصصی تأکید نمود.

وی توجه به آزادسازی های مشخص شده در طرح و نگاه ویژه به دسترسی های شهری برای شهروندان و تعبیه جایگاه های خدمات رسان به آن ها را از نقاط مثبت این خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد با حمایت دستگاه های دخیل در سطح کلان، زمان کلنگ زنی ایستگاه های نجف آباد به زودی صورت پذیرد.

برگزاری جلسات با اعضای شورا و مدیریت شهری شهرهای همجوار، تعیین تکلیف قطعی زمین های حوزه مسیر از نظر کشاورزی و ..، بررسی جانمایی پل و تقاطع های ایستگاه ها،  پیگیری جدی تمدید قراردادهای منعقد شده سنوات گذشته، تهیه نقشه نهایی دسترسی ها و زه کشی های مسیر، پاسخگویی و انجام دقیق نامه نگاری با وزارت خانه ها، استانداری و اداره های مرتبط با پروژه و تعیین زمان جلسات تخصصی آتی از دیگر بحث های مطرح شده در این جلسه بود./شهرداری نجف آباد

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما