plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۳۱۳۳۷

گفتگوی حماس با روسیه درباره تجاوز اسرائیل به غزه، لبنان و مسجد الاقصی

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» روز جمعه با یک مقام ارشد روسیه درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، لبنان و مسجد الاقصی در قدس اشغالی لزوم توقف فوری آن گفت‌گو کرد.
گفتگوی حماس با روسیه درباره تجاوز اسرائیل به غزه، لبنان و مسجد الاقصی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، بر اساس بیانیه حماس، موسی ابومرزوق، رئیس دفتر روابط بین‌الملل جنبش با میخاییل بوگدانوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه،تماس تلفنی گرفت.

ابومرزوق در تماس تلفنی با بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا، درباره تجاوزات اسرائیل به نوار غزه و لبنان و لزوم توقف فوری آن و حملات بی وقفه به مسجد الاقصی گفتگو کردند.

ابومرزوق به بررسی جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان پرداخت و تاکید کرد مردم فلسطین به حقوق خود پایبند هستند و حماس با تمام امکانات از مردم ما دفاع خواهد کرد.

این مقام روسی نیز به نوبه خود "موضع کشورش را در حمایت از حقوق مردم فلسطین اعلام و تلاش های کشورش در این زمینه را با طرف های ذیربط بررسی کرد."

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه به اهدافی که به گفته آنها متعلق به جنبش "حماس" در چندین منطقه در نوار غزه است حمله هوایی کرد ، این درحالی است که گروه های فلسطینی با راکت به سمت "شهرک های غزه" پاسخ دادند، بدون اینکه تلفاتی بر جای بگذارند.

این در حالی است که ارتش اسرائیل روز گذشته اعلام کرد یک روز پس از حملات اسرائیل به مسجد الاقصی در شرق بیت المقدس، 37 موشک از خاک لبنان به سمت منطقه الجلیل (شمال) شلیک شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی بامداد و شامگاه چهارشنبه به مصلی قبلی در مسجد الاقصی در قدس اشغالی یورش برد و نمازگزاران و نگهبانان را مورد ضرب و شتم قرار داد و صدها نفر را دستگیر کرد.

انتهای پیام/*  
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما