plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۰۹۲۱

نتانیاهو بار دیگر ادعای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب گفت که حکومت وی با سه جنگ روبه روست، در عین حال با تکرار ادعاهای کاذب خود علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران، ادعا کرد: هرگز به تهران اجازه دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را نخواهیم داد.
نتانیاهو بار دیگر ادعای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، نتانیاهو که در آغاز جلسه هفتگی کابینه خود سخن می گفت، اظهار کرد: امروز به سه جنگ اشاره می کنم، مقابله با سلاح هسته‌ای ایران، مبارزه علیه تروریسم و جنگ با هرج و مرج.

نتانیاهو برای انحراف افکار عمومی سرزمین‌های اشغالی و برای فرار از ناکامی در چند ماه اخیر در هدایت کابینه مدعی شد: در جنگ سیاسی، دولت اسرائیل به جنگ خود علیه برنامه هسته‌ای ایران ادامه می دهد، چرا که کشور یهودی [اسرائیل غاصب] اجازه وقوع یک هولوکاست دیگر را نخواهد داد.

وی بار دیگر با تروریست خواندن فلسطینی‌ها مدعی شد: نیروهای ما ۲۴ ساعته برای برخورد با تروریست‌ها و خنثی کردن زیرساخت آنان تلاش می کنند و ده‌ها تروریست ماه گذشته کشته و چندین تن دیگر نیز بازداشت شدند.

نتانیاهو رهبری یکی از افراطی ترین و تندورترین حکومت‌های رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد و کارزاری را رهبری می کند که هدف آن پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.

وی در واکنش به ۱۱ هفته تظاهرات گسترده علیه خود و کابینه‌اش در سرزمین‌های اشغالی که در اعتراض به قانون موسوم به اصلاح نظام قضایی شکل گرفته است، هم گفت: هرگز هرج و مرج را نخواهیم پذیرفت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما