plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۳۰۱۷۷

پرسپولیس 0 - 1 هوادار؛ شکست تلخ سرخپوشان

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال با برتری هوادار خاتمه یافت.
پرسپولیس 0 - 1 هوادار؛ شکست تلخ سرخپوشان
به گزارش ایصال نیوز، پرسپولیس در یکی از بازی‌های حساس خود در کورس قهرمانی مغلوب نمایش منطقی هوادار و شاگردان ساکت الهامی شد.

در روزی که پرسپولیس فرصت این را داشت که با برتری مقابل هوادار موقتا به صدر جدول صعود کند، شاگردان یحیی گل‌محمدی از پیروزی مقابل هوادار ناکام ماندند.

در این بازی سرخپوشان حملات زیادی را انجام دادند و بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفتند، اما موفق به این کار نشدند.

در نیمه نخست، عیسی آل‌کثیر و شیخ دیاباته، دو مهاجم پرسپولیس بودند که شیخ دو موقعیت حساس را از دست داد و عیسی آل‌کثیر هم کم‌فروغ ظاهر شد و در خط حمله کاری از پیش نبرد.

در نیمه دوم یحیی گل‌محمدی تغییراتی را ایجاد کرد که شاید عجیب‌ترینش ورود فرشاد فرجی به جای سعید صادقی بود. با این حال، تغییرات یحیی هم اثری در شکل هجومی پرسپولیس نداشت، تا اینکه او در دقیقه 77 سرانجام لئاندرو پریرا را وارد زمین کرد؛ مهاجمی که مثل دیاباته و آل‌کثیر، پایش امروز به گلزنی باز نشد.

 در میان حملات بازیکنان پرسپولیس و روی یک ضدحمله، اشتباه فرشاد فرجی باعث شد تا محمدجواد محمدی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و با یک ضربه مطمئن، دروازه را باز کند؛ گلی که تا پایان پابرجا ماند تا پرسپولیس سه امتیاز حساس را در ورزشگاه خانگی خود جا بگذارد.

البته گل سه امتیازی محمدی تحت تاثیر اعتراض کادرفنی پرسپولیس به عدم اعلام خطا در صحنه قبل از گل قرار گرفت؛ صحنه‌ای که به زعم یحیی گل‌محمدی و دستیارانش باید خطا روی محمد عمری اعلام می‌شد اما اکرمی از این صحنه به آسانی گذشت تا در ادامه دروازه تیم یحیی باز شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما