plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۵۲

قهرمانی ایران در مسابقات بین‌المللی زاگرب

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های بین‌المللی جام اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی که در کشور کرواسی برگزار شد با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 5 مدال برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.
قهرمانی ایران در مسابقات بین‌المللی زاگرب
به گزارش ایصال نیوز، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب روزهای 14 تا 16 بهمن ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد که در پایان تیم 18 نفره ایران توسط پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم، مهدی محسن نژاد در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و علیرضا مُهمدی در وزن 82 کیلوگرم به مدال طلا، عارف محمدی در وزن 63 کیلوگرم، رضا عباسی در وزن 67 کیلوگرم، سجاد ایمن طلب در وزن 72 کیلوگرم و ناصر علیزاد در وزن 87 کیلوگرم به مدال نقره، محمد مهدی جواهری در وزن 55 کیلوگرم، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم، پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در پایان این رقابت ها تیم ایران با کسب 195 امتیاز و با اقتدار بعنوان قهرمانی دست یافت. پس از تیم ایران تیم های مجارستان و آذربایجان به ترتیب با 80 امتیاز سوم شدند.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما