plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۹۸۶۷

مصوبات کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی عملیات شهادت‌طلبانه قدس

کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه پس از سه ساعت و نیم جلسه به بررسی پیامدها و نتایج دو عملیات تیراندازی در قدس که ۹ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت، پرداخت و تصمیماتی را لحاظ کرد.
مصوبات کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی عملیات شهادت‌طلبانه قدس
به گزارش ایصال نیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی در وحشت از ادامه عملیات انتقامی فلسطینی ها از جنایت صهیونیست ها در شهر جنین، تصویب کرد منزل شهید خیری علقم، مجری عملیات شهرک نبی یعقوب در قدس اشغالی در اسرع وقت پلمب شود.

همچنین مصوب کرد، خانواده‌های مجریان عملیات و همدستانشان از «تامین ملی» محروم شوند و شناسنامه‌ به آنها داده نشود. همچنین قرار شد این مساله در جلسه دولت صبح امروز، یکشنبه بررسی شود.

در ادامه مصوبات کابینه امنیتی قرار شد مجوز حمل سلاح به هزاران اسرائیلی داده شده و تدابیر برای اعطای سلاح تسریع شود.

کابینه امنیتی اشغالگران در مصوبه دیگری تصمیم گرفت ساخت شهرک‌ها را افزایش دهد و نیروهای امنیتی اسرائیل در کرانه باختری و قدس مستقر و بر جمع آوری سلاح از سوی شهروندان عرب متمرکز شوند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیویستی نیز روز شنبه تهدید کرد «پاسخ قوی، سریع و دقیقی» به مجریان و عوامل تیراندازی خونینی که جوان فلسطینی در نزدیکی کنیسه‌ای در اطراف قدس انجام داد، بدهد.

نتانیاهو گفت: برای تنش بیشتر تلاش نمی‌کنیم؛ اما آماده هر سناریویی هستیم. دولت سعی می‌کند مجوزهای بیشتری برای حمل سلاح به شهروندان بدهد تا از خودشان دفاع کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما