plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۲۶۵۶۰
با حضور مباشری فرماندار و ابوترابی نماینده مجلس

جلسه ویژه بررسی مسائل آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد برگزار شد

پروژه عظیم فاضلاب شهرستان نجف آباد نیازمند تخصیص منابع مالی قابل توجه است
جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات و مسائل فاضلاب شهری و روستایی شهرستان نجف آباد، به ابتکار شورای اسلامی شهرستان نجف آباد، با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان از جمله دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس موسی مباشری فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد برگزار شد.
جلسه ویژه بررسی مسائل آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز یکشنبه مورخ 13 شهریور 1401، رأس ساعت 15، جلسه ویژه بررسی مسائل آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد، به ابتکار شورای اسلامی شهرستان نجف آباد و ریاست این شورا و به میزبانی شهرداری کهریزسنگ، در محل ساختمان شماره دو این شهرداری با حضور مهندس موسی مباشری فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، دکتر ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شریف نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، مهندس کاظمی رئیس آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد، مهندس جعفری معاون برنامه ریزی اداره کل آب و فاضلاب استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهرستان نجف آباد و سایر مسئولان فعال در مناطق مختلف شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مهندس اکبر نوروزی رئیس شورای اسلامی شهرستان به حاضران خوش‌آمد گفت و سپس مهندس حجازی شهردار کهریزسنگ دلایل کندی روند پروژه فاضلاب کهریزسنگ را تشریح کرد. 

مسئولان محترم مرتبط با پروژه آب و فاضلاب یزدانشهر، مهردشت، علویجه، جوزدان و روستاهای شهرستان نیز به عنوان سخنرانان بعدی، درباره مشکلات پروژه فاضلاب منطقه خود توضیحاتی ارائه کردند.

در ادامه جلسه، مهندس کاظمی رئیس آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد از روند اجرایی پروژه آب و فاضلاب شهرستان نجف آباد گزارشی ارائه کرد و مشکلات مرتبط با تأمین مالی این پروژه بزرگ را برای حاضران تشریح کرد.

کاظمی، درصد پیشرفت پروژه فاضلآب در یزدانشهر را بیش از هفتاد درصد و درصد پیشرفت پروژه در شهر نجف آباد را حدود بیست درصد اعلام کرد و بر ضرورت بازنگری، برنامه ریزی و بروزرسانی پروژه های آب و فاضلاب شهرهای شهرستان نجف آباد تاکید کرد.










 
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما