plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۲۹۸۵۰

8 کشته و 15 زخمی بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی

منابع خبری از تیراندازی در شمال قدس اشغالی و کشته شدن 8 نفر از صهیونیست‌ها و زخمی شدن 15 نفر دیگر خبر دادند. گروه‌های مقاومت فلسطینی عملیات قدس را انتقام شهدای جِنین اعلام کردند.
8 کشته و 15 زخمی بر اثر تیراندازی در قدس اشغالی
به گزارش ایصال نیوز، بر اثر تیراندازی جمعه شب نزدیک کنیسه‌ای در شهرک نبی یعقوب در قدس اشغالی، دستکم 8 نفر از صهیونیست‌ها کشته شده و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وضعیت جسمانی 5 نفر از زخمی‌ها وخیم است. رسانه‌های عبری‌زبان می‌گویند که عامل عملیات بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست کشته شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی شهید خیری علقم در قدس اشغالی را که به کشته شدن دستکم هشت شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، تبریک گفتند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس عملیات مقاومتی و ضد صهیونیستی در قدس اشغالی را تبریک گفت.

وی تأکید کرد که این عملیات قهرمانانه برای گرفتن انتقام خون شهدای جِنین بود. «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز این عملیات را تبریک گفت و تأکید کرد که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد.

«الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین»(جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) نیز ضمن تبریک عملیات قدس، گفت که این عملیات آغاز یک مرحله جدید از مقاومت فراگیر مردمی است.

همچنین «محمد شلح» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات را یک عملیات درخشان و مایه سربلندی ملت فلسطین خواند و آن را تبریک گفت.

وی گفت که این عملیات به کابینه افراطی صهیونیست‌ها این پیام را داد که ملت فلسطین در برابر ریخته شدن خون فلسطینیان ساکت نخواهد ماند.

این عملیات پس از آن رخ داد که روز پنج‌شنبه نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جِنین ۱۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما