plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۵۹۵۲

زخمی شدن 9 صهیونیست در تیراندازی به اتوبوس در قدس اشغالی

گروههای فلسطینی انجام این عملیات را تبریک گفتند
9 شهرک نشین در عملیات تیراندازی یک اتوبوس در شهر قدس اشغالی مجروح شدند که حال 3 نفر از آنها وخیم گزارش شده است. رژیم صهیونیستی از بازداشت مجری این عملیات استشهادی پس از تعقیب و گریز 6 ساعته خبر داد.
زخمی شدن 9 صهیونیست در تیراندازی به اتوبوس در قدس اشغالی
به گزارش ایصال نیوز، تیراندازی بامداد یکشنبه در دروازه مغربی نزدیک میدان البراق در شهر قدیم قدس رخ داده است.

این عملیات توسط یک فلسطینی انجام شد که با شلیک ده گلوله، پس از هدف قراردادن یک اتوبوس مسافربری رژیم صهیونیستی و دو خودرو دیگر، از محل متواری شد.

نیروهای اشغالگر صهیونیستی با تمام سرویس های امنیتی خود اقدام به جستجوی عامل عملیات در شهرک سیلوان در جنوب مسجد الاقصی کردند و تعدادی از ساکنان را دستگیر کردند.

براساس این گزارش نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در اطراف و داخل شهر قدیم مستقر شدند و همچنین ده‌ها ایست بازرسی امنیتی در سراسر شهر قدس اشغالی برای دستگیری عامل تیراندازی برپا شده است.

آخرین خبر حاکی است، نظامیان رژیم صهیونیستی پس از جستجوی گسترده در «سلوان» قدس اشغالی موفق به شناسایی و بازداشت مجری عملیات استشهادی در قدس شدند.

بر اساس گزارش المیادین عامل این عملیات امیر صیداوی ۲۵ ساله از اهالی شرق قدس اشغالی است و او خودش را تسلیم نیروهای رژیم صهیونیستی کرده است.

به گزارش المیادین؛ گروههای فلسطینی از جمله جنبش جهاد اسلامی و  گروه حماس انجام این عملیات استشهادی را تبریک گفته و آنرا پاسخی قاطع به جنایات مداوم رژیم صهیونیستی دانستند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما