plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۲۹۸۴۵

حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران/ فرد مهاجم دستگیر شد

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری مهاجم مسلحی که صبح امروز وارد سفارت آذربایجان در تهران شده و اقدام به تیراندازی کرده بود، خبر داد.در این حمله مسلحانه رئیس نیروهای محافظ سفارت کشته شد.
حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران/ فرد مهاجم دستگیر شد
به گزارش ایصال نیوز، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری فردی که صبح امروز جمعه با سلاح در حالیکه یکی از کارکنان سفارت در حال ورود به سفارت بوده و به سفارت آذربایجان وارد شده بود، خبر داد و گفت: این فرد صبح امروز با ورود به سفارت آذربایجان با سلاح گرم اقدام به تیراندازی نموده که در این حادثه یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

وی افزود: با سرعت عمل پلیس فرد مهاجم بلافاصله دستگیر و تحقیقات از وی ادامه دارد.
بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار رحیمی با اشاره به اینکه این فرد به همراه دو فرزند خردسال خود وارد سفارت شده است، عنوان کرد: در تحقیقات اولیه، فرد مهاجم انگیزه خود را مشکلات شخصی و خانوادگی اعلام کرده است.

بیانیه وزارت خارجه آذربایجان در مورد حمله به سفارت این کشور در تهران

بیانیه وزارت خارجه آذربایجان در مورد حمله به سفارت این کشور در تهران وزارت امور خارجه آذربایجان درباره حمله به سفارت این کشور بیانیه داد و توضیحاتی را ارائه کرد.

در این بیانیه آمده است: « حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ حدود ساعت ۸:۳۰ رخ داد. در این حادثه یک نفر با اسلحه کلاشینکف حمله کرد و رییس حراست سفارت باکو را کشت، دو محافظ سفارت نیز در جلوگیری از این حمله زخمی شدند. وضعیت آنها رضایت بخش است. جزییات این حمله در حال حاضر در دست بررسی است.»


انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما