plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۲۹۵۵۵

حماس: دشمن صهیونیستی دست به جنایت آشکار علیه ملت فلسطین زده است

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به شهادت پنج فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت گفت که رژیم صهیونیستی دست به جنایت آشکار و همه جانبه علیه فلسطینیان زده است.
حماس: دشمن صهیونیستی دست به جنایت آشکار علیه ملت فلسطین زده است
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، حازم قاسم اظهار کرد: دشمن صهیونیستی سیاست تروریستی و نازیستی را با هدف تضعیف عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین در پیش گرفته است.

وی افزود: مایه ننگ است که تشدید جنایت دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین همزمان با نشست های عادی سازی روابط و تبادل سفرا میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

وزارت بهداشت فلسطین پنجشنبه شب از شهادت یک نوجوان ۱۸ ساله فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست خبر داد تا پنجمین شهیدی باشد که در ۲۴ ساعت گذشته به دست اشغالگران اسرائیلی به شهادت می رسد.

علاوه بر شهادت این جوان فلسطینی، چهار جوان دیگر نیز در حمله صهیونیست‌ها به شهرک "قباطیه" زخمی شدند که وضعیت جسمانی آنان وخیم گزارش می شود. این افراد که از ناحیه زانو و قفسه سینه هدف گلوله جنگی صهیونیست‌ها قرار گرفتند به علت وخامت اوضاع به بیمارستان جنین منتقل شدند.

حملات نظامیان صهیونیست طی چند ماه اخیر به مناطق مختلف کرانه باختری به ویژه جنین و نابلس تشدید شده و طی این حملات ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر مجروح شده‌اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی تقریبا هر روز به بهانه تلاش برای بازداشت «افراد تحت تعقیب» به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و با فلسطینیان درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما