plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
کد مطلب : ۱۹۶۳۹

یک پست ایست‌ و بازرسی صهیونیست‌ها در رام‌الله هدف تیراندازی قرار گرفت

پس از شهادت نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی، یک نقطه ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی بامداد شنبه در نزدیکی کرانه باختری هدف تیراندازی قرار گرفته است. سخنگوی حماس گفت به شهادت رساندن این نوجوان فلسطینی در امتداد سلسله اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی قرار دارد.
یک پست ایست‌ و بازرسی صهیونیست‌ها در رام‌الله هدف تیراندازی قرار گرفت
به گزارش ایصال نیوز، بر اساس گزارش‌ها عاملان این تیراندازی توانسته‌اند که از صحنه فرار کنند. این حمله ساعاتی پس از آن رخ می‌دهد که نظامیان صهیونیست یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

وزارت بهداشت دولت تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه جمعه اعلام کرد که یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در روستای دیر الحطب در شرق نابلس به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین این نوجوان که "محمد دعدس" نام داشته است، با ایست قلبی و اصابت گلوله به ناحیه شکم وارد بیمارستان شد و در نتیجه شدت جراحت جان باخته است.

این نوجوان فلسطینی از اهالی اردوگاه عسکر الجدید نابلس بود که در حمله نظامیان اشغالگر به تظاهرات ضد شهرک سازی فلسطینی‌ها در شرق نابلس به شهادت رسید.

از سوی دیگر، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در واکنش به شهادت نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله در شرق نابلس در کرانه باختری رود اردن گفت: جنبش حماس شهادت "محمد دعدس" نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله از اردوگاه الجدید در نابلس را که به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تسلیت می‌گوید. به شهادت رسیدن محمد دعدس به دست نظامیان رژیم اشغالگر، جنایت جنگی همه جانبه بوده و در امتداد سلسله اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار دارد.

قاسم تأکید کرد: این خون‌ها به سوخت آتش انقلاب مردم فلسطین تبدیل خواهد شد که جز با تحقق هدف رها شدن از یوغ اشغالگری، آزادسازی خاک و مقدسات فلسطین و بازگشت به سرزمینشان آرام نخواهد گرفت.

سخنگوی حماس ادامه داد: همچنان از مقامات تشکیلات خودگردان در رام الله تقاضا داریم سیاست هماهنگی امنیتی با ارتش اشغالگر و پیگرد مقاومت را متوقف کنند، چرا که این رفتار آن‌ها رژیم اشغالگر را به تشدید جنایت هایش علیه ملت ما و آخرین نمونه آن به شهادت رساندن محمد دعدس، جسورتر می‌کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما