plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۲۹۳۶۶

دومین کارت زرد مجلس به وزیر ورزش

در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه، پس از استماع توضیحات وزیر ورزش، نمایندگان از توضیحات حمید سجادی قانع نشده و بدین ترتیب وزیر ورزش دومین کارت زرد خود را از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.
دومین کارت زرد مجلس به وزیر ورزش
به گزارش ایصال نیوز، جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و سوال تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر ورزش و جوانان در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان که برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در صحن علنی امروز مجلس حضور یافته بود، به ارائه توضیحاتی درباره برنامه‌های دشمنان در ایام جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و ناگفته‌هایی درباره اتفاقات دوحه پرداخت و از هیات رییسه و رییس مجلس خواست که جلسه غیرعلنی تشکیل داده تا درباره اتفاقات دوحه فقط به نمایندگان توضیح دهد.

حمید سجادی در پاسخ به سوال مجتبی یوسفی نماینده اهواز و ۵۷ نماینده مجلس پیرامون سوء مدیریت در برنامه‌های ورزش حرفه‌ای به ویژه فوتبال و بستر قراردادهای نجومی با برخی از بازیکنان،‌ گفت: طبق برنامه های پنجم و ششم توسعه تخصیص هرگونه وجه به هر نحو به ورزش حرفه ای از بودجه عمومی کشور ممنوع است، بر این اساس تضییع حقوق بیت المال رخ نداده و هیچ گونه کمکی از بودجه عمومی و دولتی در ورزش حرفه ای کشور همچون فوتبال پرداخت نشده است.

پس از استماع توضیحات وزیر ورزش مجتبی یوسفی از توضیحات وی قانع نشد و بیان کرد: در عین احترام به چهره ارزشی وزیر ورزش برای حفظ شعار و آرمان های کشور سوال را به رای می‌گذارم.

نمایندگان نیز از توضیحات او قانع نشده و بدین ترتیب وزیر ورزش دومین کارت زرد خود را از مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما