plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۸۸۷۸

رئیس قوه قضاییه وارد زنجان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.
رئیس قوه قضاییه وارد زنجان شد
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.

رئیس عدلیه افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحدها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم استان زنجان مردمی متدین، انقلابی، ولایتمدار و محب اهل بیت (ع)هستند و امیدواریم بتوانیم به این مردم عزیز و غیور خدمت کنیم./میز ان

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما