کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس قوه قضاییه وارد زنجان شد

24 آذر 1401 ساعت 7:40

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.


به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، در چهاردهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست عدلیه، دقایقی پیش وارد فرودگاه زنجان شد و از سوی نماینده ولی‌فقیه در این استان و استاندار آن و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان، طی مصاحبه‌ای به تشریح اهداف سفر هیئت عالی قضایی به این استان پرداخت و گفت: در سفر امروز به زنجان تلاش خواهیم کرد مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را برطرف کنیم و با اقشار مختلف مردم تا حد مقدور در زنجان و سایر شهرهای استان دیدار داشته باشیم.

رئیس عدلیه افزود: همچنین سرکشی‌هایی به واحدها و حوزه‌های قضایی استان خواهیم داشت تا در راستای رفع مسائل و مشکلات این واحدها اقدامات مقتضی را به عمل آوریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مردم استان زنجان مردمی متدین، انقلابی، ولایتمدار و محب اهل بیت (ع)هستند و امیدواریم بتوانیم به این مردم عزیز و غیور خدمت کنیم./میز ان

انتهای پیام/*


کد مطلب: 28878

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/28878/رئیس-قوه-قضاییه-وارد-زنجان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir