plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۲۸۶۸۷
جام جهانی 2022 قطر

کره‌ای‌ها در برابر حملات برزیل مات و مبهوت ماندند

برزیل ۴- 1 کره جنوبی
در یکی از مهیج‌ترین رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم برزیل و کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان برزیل توانست با گلباران کره‌ای‌ها به دور بعدی مسابقات صعود کند. با حذف کره جنوبی، همه نمایندگان آسیا در جام جهانی حذف شدند.
کره‌ای‌ها در برابر حملات برزیل مات و مبهوت ماندند
به گزارش ایصال نیوز،تیم‌های ملی فوتبال برزیل و کره جنوبی دوشنبه شب، در ادامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲، قطر و در ورزشگاه ۹۷۴ به مصاف هم رفتند.

اولین حمله برزیلی‌ها در این بازی به گل تبدیل شد تا در دقیقه ۷ شیرازه تیم بنتو از هم بپاشد. تا پایان نیمه نخست کره هیچ حرفی برای گفتن نداشت و زیر فشار سنگین برزیلی‌ها با ۴ گل ویران شد.

برزیل در نیمه نخست در دفاع بی‌نقص بود و در حمله یک تیم کاملا بی‌رحم بود.
عملکرد درخشان شاگردان تیته در نیمه نخست کار را تمام کرد و در نیمه دوم بازیکنان برزیل انگیزه لازم برای زدن گل‌های بیشتر را نداشتند و بنتو سعی کرد با تعویض‌هایش سنگینی شکست را کم کند، اتفاقی که در اواخر نیمه دوم بالاخره رخ داد و کره‌ای‌ها با یک شلیک از راه دور توانستند دروازه برزیل را باز کنند تا حسن ختام بهتری برای خود در این جام رقم بزنند.

حالا با این نتیجه، آخرین نماینده آسیا هم از دور رقابت‌ها کنار رفت و برزیل در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کرواسی خواهد رفت.

شرح گل‌ها

برزیل یک - کره جنوبی صفر (7- وینیسیوس جونیور): نفوذ رافینیا از سمت راست و پاس رو به بیرون عالی ستاره بارسلونا به وینیسیوس رسید و او هم با یک ضربه دقیق به کنج دروازه کره، توانست گل اول سلسائو را به ثمر برساند.

برزیل دو - کره جنوبی صفر (12- نیمار): نیمار از روی نقطه پنالتی توانست پس از فریب دادن سنگربان کره برای دومین بار دروازه این تیم را باز کند.

برزیل سه - کره جنوبی صفر (28- ریچارلیسون): همکاری عالی مارکینیوش و کاسمیرو پشت محوطه جریمه و پاس عمقی کاسمیرو به ریچارلیسون رسید و او هم با پای چپ در موقعیتی تک به تک دروازه کیم را گشود.

برزیل چهار - کره جنوبی صفر (36- لوکاس پاکتا): ضد حمله ویرانگر برزیلی‌ها با نیمار شروع شد و پاس او به عمق دفاع کره در سمت چپ به وینیسیوس رسید و او هم با یک پاس چیپ توپ را به پاکتا در سمت راست رساند و شلیک پاکتا کار کره را در نیمه نخست تمام کرد.

برزیل چهار - کره جنوبی یک (76- پایک سئونگ هو): ارسال بلند بازیکنان کره از سمت راست را برزیلی‌ها دور کردند اما توپ پشت محوطه جریمه به بازیکن کره رسید و شلیک سنگین پایک پس از برخورد به مدافعان برزیل به زیر طاق دروازه آلیسون رفت و تنها گل کره‌ای‌ها به ثمر رسید.

بهترین بازیکن زمین:

تمام عناصر هجومی برزیل در این بازی عملکرد درخشانی داشتند و در صدر آن‌ها می‌توان به نیمار، ریچارلیسون و وینیسیوس اشاره کرد.

ریچارلیسون علاوه بر گلزنی یک پنالتی هم کسب کرد و نیمار با گل کردن آن پنالتی به یک قدمی رکورد پله رسید و فوق ستاره مادریدی‌ها هم در این بازی با یک گل و ارسال یک پاس گل شب بی‌نظیری را سپری کرد.

اما حضور نیمار در این بازی ریتم حملات برزیلی‌ها را تغییر داده بود و مشخص شد تیته خط حمله تیمش را حول محور او می‌چیند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما