plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۸۵۳۷

برزیل1 -0 سوئیس؛ دومین صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد

برزیل با پیروزی مقابل سوئیس بدل به دومین تیم حاضر در یک هشتم نهایی جام جهانی شد.
برزیل1 -0 سوئیس؛ دومین صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد
برزیل توانست با دو پیروزی متوالی به مرحله حذفی صعود کند. دیدار حساس دوشنبه شب مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه G در ورزشگاه ۹۷۴ (دوحه)از ساعت ۱۹:۳۰ و با حضور ۴۳۶۴۹ تماشاگر با داوری ایوان بارتون مقابل سوئیس شبیه به دیدار مقابل صربستان با کره برای برزیل آغاز شد و آنها بیش از ۲۰ دقیقه زمان نیاز داشتند تا اولین ضربه در چارچوب خود را به سمت دروازه سوئیس بزنند.

تلاش های برزیل در نیمه اول ثمری نداشت تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بنظر سوئیس برای پیروزی آمده بود و نمایش قابل قبولی داشت و بیشتر به محوطه برزیل نزدیک شد. اما تعویض‌های مربی کهنه‌کار برزیل روند بازی را برگرداند و آنها با ضربه وینیسیوس به گل اول رسیدند.

لحظاتی بعد اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد.

برزیلی‌ها دست از حمله نکشیدند تا اینکه با ضربه دیدنی کاسمیرو موفق شدند دروازه سوئیس را باز کنند و بازی در نهایت با همین تک گل به پایان رسید تا برزیل از همین حالا صعود خود را قطعی کند.

شرح گل:

برزیل ۱ - سوئیس ۰ - دقیقه ۸۳: برزیلی‌ها تا دقایق آخر دست از حمله نکشیدند. آنها بعد از مردود شدن گل وینیسیوس همچنان از جناح چپ فشار آوردند تا با ضربه کاسمیرو از سوئیس پیش بیفتند. وینیسیوس از جناح چپ محوطه توپ را به رودریگو رساند و بازیکن تعویضی با یک لمس دیدنی کاسمیرو را پیدا کرد و او با یک ضربه ناگهانی و دقیق، دروازه زومر را باز کرد و اینبار داور گل را پذیرفت.

 گل دقیقه ۸۳ کاسمیرو بعد از گل کوتینیو به کاستاریکا در سال ۲۰۱۸ در دقیقه ۹۰، دیرترین گل به ثمر رسیده برزیل در تاریخ جام جهانی بوده است.

بهترین بازیکن:

کاسمیرو با عملکرد دفاعی مناسب، ۶ قطع توپ و به ثمر رساندن تنها گل بازی با یک ضربه دقیق و دیدنی، بهترین بازیکن برزیل در این دیدار بود.ورزش سه 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما