plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۲۸۳۹۸

رئیس جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت کرد

رئیس‌جمهوری در پی موافقت با استعفای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، شهریار افندی زاده را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.
رئیس جمهور با استعفای رستم قاسمی موافقت کرد
به گزارش ایصال نیوز، سیدابراهیم رئیسی با تقدیر از تلاشهای رستم قاسمی در دوران مسولیت خود در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای وی، با استعفای او در پی تشدید بیماری، موافقت و ابراز امیدواری کرد که بتوان از توانمندی‌های قاسمی پس از بهبودی کامل استفاده شود.

در پی قبول استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رییس‌جمهوری شهریار افندی‌زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

گفتنی است؛ رییس‌جمهور درحالی با استعفای رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی موافقت کرد که شایعه خروج او از ساختمان این وزارتخانه، چند هفته‌بود که بر فعالیت‌های عمرانی و حمل‌ونقل در کشور سایه انداخته بود.

رستم قاسمی روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ متن استعفای خود را تقدیم رئیس‌جمهوری کرده است. او در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت شرکت نکرد تا گمانه‌زنی‌ها نسبت به خداحافظی او از سمت خود تقویت شود. 

در هفته‌های گذشته انتقادهایی نسبت به عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه نهصت ملی مسکن که از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است مطرح شده بود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما