plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۲۸۰۷۹

نماینده مردم زاهدان: از شش ماه پیش درباره بی‌تدبیری‌ها و حوادث اخیر زاهدان هشدار دادیم

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «حوادث اخیر زاهدان و سیستان و ریشه در بی‌تدبیری‌ها و مسائل حساس استان دارد»، انتصاب مسوولان غیرمتناسب با موقعیت سیاسی و امنیتی استان را در ایجاد چنین شرایطی موثر دانست.
نماینده مردم زاهدان: از شش ماه پیش درباره بی‌تدبیری‌ها و حوادث اخیر زاهدان هشدار دادیم
به گزارش ایصال نیوز، فداحسین مالکی نماینده زاهدان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه روز سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با بیان این‌که «در حوادث اخیر زاهدان جمعی از هموطنان و همشهریان عزیزم جان خود را از دست دادند»، اظهار کرد: بنده ضمن عرض تسلیت به آن دسته از خانواده کسانی که بیگناه عزیز خود را از دست دادند، چند نکته را خطاب به وزیر کشور متذکر می شوم.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: این فکر در ذهن جنابعالی به عنوان رئیس شورای امنیت کشور خطور نکند که ما استان را رها کرده و پیگیر مطالبات مردم نیستیم؛ در حالی که شما در جلسات مختلف قول دادید که بسیاری از این مسائل پیگیری شود.

نماینده زاهدان با تاکید بر این‌که «حوادث اخیر زاهدان و سیستان ریشه در بی تدبیری ها و مسائل حساس استان دارد» انتصاب مسوولان غیرمتناسب با موقعیت سیاسی و امنیتی استان را در ایجاد چنین شرایطی موثر دانست.

مالکی با بیان این اعا که «بیش از شش ماه است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به وزیر کشور و معاونان ایشان هشدار دادیم که استان آبستن حوادثی است و فکری به حال وضعیت مدیریتی استان کنند اما اقدامی صورت نگرفت» ابراز عقیده کرد: باید تغییر مدیریت در رأس اقدامات وزارت کشور قرار می‌گرفت، ولی فرمانده انتظامی تغییر کرد در حالیکه مستحضر هستید در رده‌های نظامی و انتظامی مصوبات شورای تامین استان را اجرا می کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات نسنجیده و خلق‌الساعه زمینه برای ترور ناجوانمردانه نیروهای مجاهد چون شهید شیخ سجاد شهرکی و بستر اختلافات قومی و مذهبی نیز فراهم می‌شود./ایسنا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما