plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۷۸۸۲
در اجتماع تشییع‌کنندگان شهدای شاهچراغ

سرلشکر سلامی خطاب به دشمنان: نمی‌توانید اضطراب بیافرینید و خودتان در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم

این انقلاب ریشه در عمق احساس و ایمان این مردم باشرف دارد
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به رژیم‌های پوسیده و کهنه شده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و خصوصا به رژیم پوسیده سعودی یک بار دیگر هشدار می‌دهم با همین جوانان به سراغ شما خواهیم آمد و شما را رها نخواهیم کرد. زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خودتان در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می گیریم.
سرلشکر سلامی خطاب به دشمنان: نمی‌توانید اضطراب بیافرینید و خودتان در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می‌گیریم
به گزارش ایصال نیوز، سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) گفت: دشمنان می‌خواهند دین ما را بگیرند ما دنیای آنها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به برخی از جوانان فریب خورده گفت: جوانان فریب خورده که تعدادتان اندک است بدانید این انقلاب ریشه در عمق احساس و ایمان این مردم باشرف دارد، شرف و وطنتان را به آمریکایی‌ها نفروشید.

سردار سلامی اظهار کرد: اجازه ندهید یونیفرم‌های آمریکا را بر تنتان کنند، لباس‌های سربازان آمریکا را از تنتان درآورید و مهره شطرنج سیاسی دشمن نشوید.

فرمانده کل سپاه در اجتماع تشییع‌کنندگان شهدای شاهچراغ گفت: مراقب باشید دشمنان در حال فریب دادن شما هستند، در این سرزمین کسی به شما اجازه اغتشاش، ناامنی و آتش سوزی نمی‌دهد، از خویشتن داری نظام سوء استفاده نکنید و با کاسه صبر این ملت بازی نکنید.

سردار سلامی: به کارگردانان این فتنه‌ها می‌گوییم مواظب باشید ما به سراغتان می‌آییم
سردار سلامی خطاب به دشمنان گفت: به رژیم‌های پوسیده و کهنه شده آمریکا، اسرائیل، انگلیس و خصوصا به رژیم پوسیده سعودی یک بار دیگر هشدار می‌دهم با همین جوانان به سراغ شما خواهیم آمد و شما را رها نخواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما از شما انتقام خواهیم گرفت، آقای بایدن آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد و به کارگردانان این فتنه‌ها می‌گوییم مواظب باشید ما به سراغتان می‌آییم.

سردار سلامی در ادامه اعلام کرد: زیاد آرام نباشید نمی‌توانید برای یک ملت اضطراب بیافرینید و خودتان در آرامش باشید؛ آرامش‌تان را می گیریم.

وی بار دیگر خطاب به جوانان فریب خورده گفت: ما به جوانانمان، آن عده‌ی قلیل که گول خورده‌اند باز هم میگوییم شرارت را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است دیگر به خیابان نیایید، از جان این ملت چه می‌خواهید؟

خبر تکمیل می شود... 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما