plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۲۷۸۷۶
در ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان

وزیر اقتصاد بر اختیارات و توانمندی بیشتر استان اصفهان برای آبادانی و پیشرفت تأکید کرد

خاندوزی: در نگرانی از مساله آب باید به مردم استان حق بدهیم
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اعتقاد کامل داریم که همه استان‌ها باید اختیارات بیشتر و توانمندی بالاتری برای اداره اقتصادی خود داشته باشند تا بتوانند کمک بیشتری به کشور ارائه دهند. درباره نگرانی از بابت مساله آب باید به مردم استان حق بدهیم.
وزیر اقتصاد بر اختیارات و توانمندی بیشتر استان اصفهان برای آبادانی و پیشرفت تأکید کرد
به گزارش ایصال نیوز، سید احسان خاندوزی روز پنجشنبه در ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان اظهار داشت: نباید منتظر بمانید تا همه تصمیم‌ها در تهران گرفته شود و همه تسهیلات در پایتخت تعیین تکلیف شود و مسائل بانکی در مرکز حل و فصل شود.

وی با بیان اینکه باید وزارت امور اقتصادی و دارایی را به‌عنوان پشتیبان خود بدانید و در این زمینه هر گونه کمکی را به استان‌ها ارائه خواهیم کرد، ادامه داد: هر گونه اختیاراتی که در این زمینه نیاز باشد به استان ها ارائه خواهیم کرد تا مسوولان بتوانند در استان تصمیم گیری و کسب درآمد کنند و در مورد پروژه‌های سرمایه گذاری و مسائل بلند مدتی از جمله مساله آب و سایر مسائلی که به‌عنوان دغدغه مردم است تعیین تکلیف شود.

به گفته وی، نگرانی از بابت مساله آب موجب شده که نوعی از دغدغه روانی و اجتماعی فراگیر در بین برخی مردم اصفهان ایجاد شود و باید به مردم استان حق بدهیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: از استاندار اصفهان هم تقاضا دارم که این مصوبه و مجوز را از هر طریق ممکن پیگیری کنند تا اختیارات لازم به استان ارائه شود تا درآمدهای اختصاصی استان افزایش پیدا کند و مولد سازی های استان انجام شود.

وی اضافه کرد: به‌عنوان وزارت امور اقتصادی و دارایی کمک می کنیم تا از طریق واگذاری اختیارات لازم یک سرفصل جدید درآمدی به سایر درآمدها به استان‌ها اضافه شود.

خاندوزی با اشاره به رویکرد های وزارت اقتصاد به اصلاح و تحول مالیاتی، گفت: در آینده باید تلاش کنیم تا این توازنی که بین استان اصفهان و سایر استان‌هایی که به‌لحاظ توسعه یافتگی و سایر شاخص‌های اقتصادی با هم نزدیک هستند به هم خورده، اصلاح شود.

وی گفت: این موضوع باید با کمک مسوولان سازمان برنامه و بودجه و پیشنهادی که از طرف وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه خواهد شد، مصوب شود.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز وارد اصفهان شد و در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان و ستاد تجهیز درآمد استان اصفهان شرکت کرد؛ رییس کل سازمان امور مالیاتی و رییس ستاد تسهیل کشور در این سفر خاندوزی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما