plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۷۷۱۶

کنگره حزب کمونیست چین اصلاحیه‌هایی را درباره مخالفت با استقلال تایوان تصویب کرد

بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در قطعنامه ای درباره پیش نویس منشور اصلاح شده حزب کمونیست چین اعلام کرد که بیستمین کنگره حزب کمونیست چین در جلسه پایانی خود در روز شنبه اصلاحاتی را در منشور این حزب برای مخالفت با استقلال تایوان تصویب کرد.
کنگره حزب کمونیست چین اصلاحیه‌هایی را درباره مخالفت با استقلال تایوان تصویب کرد
به گزارش ایصال نیوز، در متن قطعنامه منتشره پس از پایان بیستمین کنگره حزب کمونیست چین آمده است: "کنگره الحاقیه‌های زیر را به منشور حزب تصویب می‌کند: سیاست "یک کشور، دو نظام" به‌طور جامع، واضح و تزلزل‌ناپذیر اجرا شود، نیروهای جدایی‌طلب مدافع به اصطلاح استقلال تایوان با قاطعیت سرکوب و مهارشوند".

سونگ شانکیو، یکی از اعضای ارشد اندیشکده تایهه، قبلاً خاطرنشان کرد که "اصلاح منشور حزب کمونیست چین برای انعکاس وضعیت جدید و اهداف جدید برای پیشبرد آرمان سوسیالیسم با ویژگی‌های چینی و بهبود ساختار حزب کمک می‌کند."

در آخرین کنگره در سال 2017، نام شی جین پینگ و ایده های او درباره سوسیالیسم با ویژگی های چینی برای یک دوره جدید در منشور حزب کمونیست چین گنجانده شده بود.

سون یلی، سخنگوی رسمی کنگره بیستم، پیش از این تصریح کرده بود که این منشور شامل دیدگاه های نظری مهم و ایده های راهبردی است که در گزارش کمیته مرکزی نوزدهم بیان شده است.

به گفته وی، اصلاحات منشور به طور کامل آخرین دستاورد چینی سازی و نوسازی مارکسیسم را تجسم می بخشد و مفاهیم جدید، ایده های جدید و استراتژی های جدید برای مدیریت دولت را که کمیته مرکزی در پنج سال گذشته ارائه کرده، تثبیت می کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما