plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۷۲۱۰

آمریکا مرگ شهروند خود در حمله ایران به مقرهای کومله را تأیید کرد

وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه تأیید کرد که یکی از شهروندانش در حمله روز گذشته نیروی زمینی سپاه به مقرهای گروهک‌های معارض جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق کشته شده است.
آمریکا مرگ شهروند خود در حمله ایران به مقرهای کومله را تأیید کرد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از العالم، وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه تأیید کرد که یکی از شهروندانش در حمله روز گذشته نیروی زمینی سپاه به گروهک‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق کشته شده است.

پیش از تایید مرگ شهروند آمریکایی در اقلیم کردستان عراق، قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چهارشنبه با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چند مقر تروریست‌های تجزیه طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داده است.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز مرحله جدید عملیات علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق تاکید کرد: عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک‌های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

پیشتر و به گزارش العالم، وزارت خارجه آمریکا این حملات موشکی را محکوم کرده و در بیانیه ای آورده است: «ما تهدید ایران برای انجام عملیات جدید علیه کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.»

وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این ایران را به استفاده از موشک و پهپاد علیه منطقه کرستان عراق و نقض حاکمیت این منطقه متهم کرده است.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما