plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۰۸۸

نماینده مجلس: خانواده مهسا امینی مطمئن باشند که مجلس واقعیت را اطلاع رسانی خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: خانواده مهسا امینی مطمئن باشند که مجلس بر اساس وظیفه قانونی که دارد با جدیت ابعاد پرونده فوت مهسا را دنبال کرده و واقعیت را به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.
نماینده مجلس: خانواده مهسا امینی مطمئن باشند که مجلس واقعیت را اطلاع رسانی خواهد کرد
به گزارش ایصال نیوز، علی حدادی با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: بار دیگر به خانواده مهسا امینی تسلیت می‌گویم. باتوجه به ماموریتی که رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور برای پیگیری ابعاد فوت خانم امینی داد، اولویت اصلی ما بر این شد که بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای ابعاد این پرونده مورد بحث و بررسی قرار گیرد. با دعوت از مسئولان فراجا و پزشک  قانونی و مجموعه‌های مختلفی که با این پرونده در ارتباط بودند، ابعاد فوت خانم امینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با افراد حاضر در ون صحبت کردیم

وی در ادامه اظهار کرد: ما در بررسی‌های خود جوانب مختلف را لحاظ کردیم. حتی با افراد دیگری که در ون گشت ارشاد حضور داشتند صحبت کردیم. جمع بندی فعلی نشان می‌دهد خانم مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. نظریه تخصصی پزشکی قانونی در خصوص علت فوت خانم مهسا  امینی هنوز اعلام نشده است. ما در مجلس منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی هستیم.

نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بعد از اعلام نظر تخصصی پزشکی قانونی در خصوص علت فوت، کمیته حقیقت یاب مجلس جمع بندی نهایی و جامعی خواهد داشت و آن را به استحضار ملت ایران خواهد رساند. خانواده امینی مطمئن باشند که مجلس بر اساس وظیفه قانونی که دارد با جدیت ابعاد این پرونده را دنبال خواهد کرد. مجلس واقعیت را به خانواده امینی و مردم اطلاع خواهد داد. تاکنون بر اساس جمع بندی صورت گرفته خانم امینی مورد هیچ گونه ضرب و شتمی قرار نگرفته است. اما ما منتظر اعلام رسمی علت فوت از سوی پزشکی قانونی هستیم./ا یسنا

انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما