plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۲۶۸۷۹

سیدحسن نصرالله: برادران ما در ایران وعده کمک در تامین سوخت لبنان را داده اند

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌گو کنند.
سیدحسن نصرالله: برادران ما در ایران وعده کمک در تامین سوخت لبنان را داده اند
به گزارش ایصال نیوز، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله گفت: از مهم‌ترین عبرت‌های روز اربعین، مواضع امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در مجلس یزید است که نشان داد، مصائب، شرایط دشوار و سخت هراندازه باشد، نمی‌تواند موجب ضعف و تسلیم مؤمن شود.

نصرالله گفت: در این مراسم‌‌ها و مناسبت‌ها انسان متوجه می‌شود که نباید ناامید شود و به وعده الهی می‌بایست اعتماد داشته باشد. حضرت زینب(س) چنین بود. 

وی افزود: ایشان در مجلس یزید در شرایطی که مقابل سر مبارک امام حسین (ع) بود، با روحیه‌ای بی‌نظیر خطبه‌ای خواند که لرزه بر اندام می‌اندازد و یزید را خطاب قرار داد و به او گفت هر کاری می‌خواهی بکن اما خداوند یاد و نام ما را از بین نمی‌برد.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: هر کسی ضمانت‌های آمریکا را بپذیرد، همانند کسی است که پذیرفته مردان و زنان و کودکانش را برای ذبح به قتلگاه ببرد.

نصرالله گفت: استخراج گاز از میدان کاریش خط قرمز ماست. تمامی تهدیدات دشمن هیچ تأثیری بر ما ندارد چشممان بر کاریش است و موشک‌هایمان به سمت میدان کاریش نشانه رفته است.

وی گفت: من فکر می‌کنم که اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و دیگران اطلاعات کافی در مورد جدیت مقاومت دارند و با این موضوع شوخی نمی‌کنند اما اگر درگیری به تحمیل شود، آماده آن هستیم.

نصرالله گفت: برادران ما در جمهوری اسلامی ایران وعده کمک به لبنان داده‌اند و هیأتی از وزارت انرژی به زودی به تهران خواهند رفت تا درباره پرونده کمک‌های ایران گفت‌و‌گو کنند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما