plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۶۸۷۵
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اعلام کرد

جریان بازگشت زوار اربعین حسینی، روان و بدون هیچگونه رخداد امنیتی است

تمام ظرفیت‌ها، در خدمت زائران خواهد بود
فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی با اشاره به آغاز بازگشت زائران عتبات عالیات چند روز قبل از اربعین حسینی به میهن اسلامی از روان بودن جریان بازگشت زوار بدون هیچگونه رخداد امنیتی خبر داد و گفت: این دستاورد بزرگ، حاصل تلاش، مجاهدت و پیش‌بینی‌های پلیس و سایر نهادهای مسئول است.
جریان بازگشت زوار اربعین حسینی، روان و بدون هیچگونه رخداد امنیتی است
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با تسلیت اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: خوشبختانه و به لطف پروردگار متعال با تدابیر پیش‌بینی شده توسط پلیس و سایر نهادهای دست‌اندرکار، خدمت به زوار حرم اباعبدالله‌الحسین(ع) همچنان ادامه داد و در هیچ یک از مرزها، مشکل خاصی که روند تردد زائران را با اختلال روبه رو کند، وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین حسینی افزود: پلیس پیشگیری فراجا هنگام بازگشت زائران همانند مرحله رفت به کشور عراق، مدیریت لایه به لایه جمعیت را در دستور کار قرار داده است که نتایج آن نیز تاکنون مثبت ارزیابی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با حمایت مسئولان کشوری، استانی و تلاش بی‌وقفه انتظامی کشور تمام شرایط پذیرایی از زائران از جمله مکان‌هایی مناسب برای اقامت موقت‌ آن ها و وسایل حمل و نقل عمومی برای انتقال این افراد به شهرهایشان مهیا شده است لذا زائران بعد از ورود به میهن اسلامی از عجله خصوصا رانندگی با شتاب خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه در حال حاضر بازگشت زوار حرم حسینی بدون هیچ مشکل امنیتی در جریان است، تصریح کرد: بازگشت زائران حرم حسینی چند روز پیش از اربعین حسینی آغاز شده و این موج بازگشت همچنان ادامه دارد و انتظامی کشور امنیت زائران را تا بازگشت آخرین نفر عهده دار است.

وی با بیان اینکه در مورد حمل و نقل عمومی و مهیا کردن اتوبوس از پایانه‌های مرزی به سایر نقاط کشور، تمهیدات ویژه‌ای توسط مسئولان مربوطه اتخاذ شده است، گفت: با این وجود در صورت کثرت متقاضیان استفاده از وسائط حمل و نقل عمومی و ایجاد وقفه‌های احتمالی در فرآیند جابجایی زائران، شهروندان می‌توانند از ظرفیت توقفگاه‌ها و دیگر امکانات پیش بینی شده برای اقامت موقت استفاده کنند تا شرایط بازگشت مهیا شود.

معصوم بیگی خطاب به زائرانی که با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: همکارانم در پلیس پیشگیری با مراقبت‌های شبانه روزی از پارکینگ های بزرگ اربعین تلاش کرده اند از دست اندازی افراد سودجو به اموال آن‌ها مراقبت کنند لذا به صاحبان خودروهای شخصی توصیه و تاکید می کنیم ضمن همکاری با کارکنان انتظامی، هنگام تحویل گرفتن خودروی خود از پارکینگ ضمن بردباری، حقوق یکدیگر را رعایت کنند و قبل از حرکت نیز به اندازه کافی استراحت و به توصیه های ترافیکی، امنیتی و انتظامی پلیس در این خصوص توجه کنند.

سردار معصوم بیگی با ابراز خرسندی از رضایت زائران، مسئولان و شهروندان از موفقیت پلیس در تامین نظم و امنیت آیین پیاده روی اربعین حسینی گفت: تمام ظرفیت، امکانات، تجهیزات و کارکنان بکارگیری شده در ماموریت اربعین حسینی تا بازگشت آخرین دلداده حسینی در خدمت زائران خواهد بود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما