plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸
کد مطلب : ۲۶۸۲۹
با حضور معاون عمرانی فرماندار و دادستان شهرستان

جلسه پایش و ساماندهی متکدی گران و دستفروشان خیابانی نجف آباد برگزار شد

دادستان: تحقق شهر عاری از متکدی و کودکان کار و خیابانی، نیازمند مشارکت همه نهادها است
جلسه پایش و ساماندهی متکدی گران و دستفروشان خیابانی شهرستان نجف آباد به ریاست جناب آقای مهندس جعفرزاده معاون امور عمرانی فرمانداری و با حضور جناب آقای دکتر گرامی دادستان شهرستان و سایر اعضاء کارگروه ، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
جلسه پایش و ساماندهی متکدی گران و دستفروشان خیابانی نجف آباد برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، در این جلسه آقای مهندس جعفرزاده معاون عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، بر اجرایی شدن آنها تاکید کرد و گفت: با توجه به حضور دستگاههای مختلف با شرح وظایف مشخص در کارگروه مذکور خواستار پیگیری مجدانه هر یک از دستگاههای عضو و همکاری و تعامل با سایر ادارات در اجرایی شدن مصوبات شدند.

در ادامه جلسه دادستان شهرستان نجف آباد ، پاک‌سازی سیمای شهر را از این افراد متکدی ضروری برشمرد و تصریح کرد: حضور این افراد تنها خلاصه در تکدی‌گری نمی‌باشد و با بررسی‌های صورت گرفته محرز است حضور این افراد در چهارراه‌ها ، میادین و …  ، تبعات و ناهنجاری‌های دیگری را نیز به دنبال دارد.

دکتر گرامی تدوین برنامه‌های اطلاع‌رسانی ، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در کنار اقدام عاجل عملیاتی در این زمینه را خواستار و اظهار نمود ، تحقق یک شهر عاری از متکدی و کودکان کار و خیابانی ، نیازمند مشارکت و همراهی همه نهادها و دستگاهها است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما