plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
کد مطلب : ۲۶۷۸۶

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان از ۲۷ شهریور ماه

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از ۲۷ شهریور در این دانشگاه با برگزاری کلاس های درس بصورت آموزش حضوری آغاز می شود.
آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان از ۲۷ شهریور ماه
به گزارش ایصال نیوز، رضا تیکنی روز سه شنبه افزود: ثبت نام نیمسال تحصیلی جدید از ۱۹ تا ۲۲ شهریور انجام شد و شروع کلاس ها از ۲۷ شهریور، پایان کلاس ها در نیمسال تحصیلی نخست امسال ۱۴ دی و زمان امتحانات ۱۷ دی تا سوم بهمن است.

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، همه کلاس های درس امسال به‌صورت حضوری برگزار و بسترهای مجازی برای برنامه هایی مانند کلاس های حل تمرین و خارج از برنامه درسی رسمی استفاده می شود.

تیکنی با تاکید بر اینکه همه تدابیر لازم برای آغاز سال تحصیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان و اسکان دانشجویان خوابگاهی اتخاذ شده است، گفت: حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه خوابگاهی هستند و با اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت خوابگاه ها، مشکلی برای اسکان آنها وجود ندارد.

وی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط های مختلف دانشگاه از جمله خوابگاه، سالن غذاخوری و کلاس ها ضروری است.

وی با بیان اینکه تعداد دقیق دانشجویان خوابگاهی پس از ثبت نام ورودی های جدید مشخص می شود، خاطرنشان کرد: تزریق دُز یادآور و سوم واکسن کرونا برای سکونت در خوابگاه ها الزامی است.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر کشور است./خ.دولت 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما