کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان از ۲۷ شهریور ماه

22 شهريور 1401 ساعت 18:33

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ از ۲۷ شهریور در این دانشگاه با برگزاری کلاس های درس بصورت آموزش حضوری آغاز می شود.


به گزارش ایصال نیوز، رضا تیکنی روز سه شنبه افزود: ثبت نام نیمسال تحصیلی جدید از ۱۹ تا ۲۲ شهریور انجام شد و شروع کلاس ها از ۲۷ شهریور، پایان کلاس ها در نیمسال تحصیلی نخست امسال ۱۴ دی و زمان امتحانات ۱۷ دی تا سوم بهمن است.

وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، همه کلاس های درس امسال به‌صورت حضوری برگزار و بسترهای مجازی برای برنامه هایی مانند کلاس های حل تمرین و خارج از برنامه درسی رسمی استفاده می شود.

تیکنی با تاکید بر اینکه همه تدابیر لازم برای آغاز سال تحصیلی در دانشگاه صنعتی اصفهان و اسکان دانشجویان خوابگاهی اتخاذ شده است، گفت: حدود چهار هزار و ۷۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه خوابگاهی هستند و با اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت خوابگاه ها، مشکلی برای اسکان آنها وجود ندارد.

وی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط های مختلف دانشگاه از جمله خوابگاه، سالن غذاخوری و کلاس ها ضروری است.

وی با بیان اینکه تعداد دقیق دانشجویان خوابگاهی پس از ثبت نام ورودی های جدید مشخص می شود، خاطرنشان کرد: تزریق دُز یادآور و سوم واکسن کرونا برای سکونت در خوابگاه ها الزامی است.

دانشگاه صنعتی اصفهان با حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های برتر کشور است./خ.دولت 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26786

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26786/آغاز-سال-تحصیلی-جدید-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-۲۷-شهریور-ماه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir