plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
کد مطلب : ۲۶۷۶۱

طرح ادعاهای واهی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از دیدار و گفت‌وگو با دبیرکل سازمان ملل درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران خبر داد. گانتس روز دوشنبه نیز در کنفرانسی در آمریکا، اتهاماتی علیه پرونده هسته ای و حضور ایران در سوریه مطرح کرد.
طرح ادعاهای واهی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل
به گزارش ایصال نیوز، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش از دیدار با دبیرکل سازمان ملل خبر داد و نوشت: امروز با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل برای بحثی مهم درباره ضرورت فوری یک جبهه متحد بین‌المللی در قبال چالش‌های امنیتی مشترک، از جمله تهدید ناشی از ایران دیدار کردم.

گانتس ادامه داد: ما همچنین درباره جنگ اوکراین و امنیت جهانی انرژی صحبت کردیم.
از سوی دیگر همچنین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس اورشلیم پست در نیویورک، ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه و تاثیر احیای توافق هسته‌ای بر تروریسم منطقه مطرح کرد.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در صفحه توییترش با بازنشر ادعاهایی که در سخنرانی‌اش در کنفرانس اورشلیم پست مطرح کرده بود، با بیان این که در سخنرانی ویژه‌ام در کنفرانس نقشه‌ای با بیش از ده تاسیسات صنایع نظامی سوریه از جمله تاسیسات زیر زمینی در (میصف سوریه) ارائه کردم، ادعا کرد: این تاسیسات در واقع تبدیل شده‌اند به محل تولید مهمات پیشرفته برای ایران و نیروهای نیابتی وابسته به آن.

این اتهامات ضدایرانی در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران همواره تاکید کرده‌اند، ایران حضور مستقل نظامی در سوریه ندارد و تنها به دعوت دولت سوریه برای حفظ امنیت آن و مبارزه با تروریسم به صورت مستشاری در سوریه مستقر است.

گانتس به اظهاراتش علیه برنامه هسته‌ای ایران ادامه داده و گفت: در وضعیتی که در آن قرار داریم، لازم است که مطرح شود اگر قرار است توافقی هسته‌ای در کار باشد، سانتریفیوژهای پیشرفته تخریب شوند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما