plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۶۶۹۱

اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت در مبادی ورودی ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای گام دوم یعنی کنترل لایه به لایه جمعیت در ورودی استان خبر داد.
اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت در مبادی ورودی ایلام
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سردار "دلاور القاصی مهر" بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی و افزایش چند برابری تعدادسفرها،پلیس استان ضمن داشتن برنامه های مرحله اول خود یعنی تامین امنیت مطلوب مسیر تردد زوار ، وارد مرحله دوم یعنی اجرای طرح کنترل لایه به لایه جمعیت می شود.

وی افزود : نظر به تجربیات سنوات قبل که همزمان با نزدیک شدن به روز اربعین حجم ترددات افزایش چند برابری یافته و در خروجی مرز جهت انجام اقدامات خروج زوار نیازمند صرف زمان است که این امر با وجود گرمای شدید هوا و ازدحام بیش از حد جمعیت می تواند مشکلات زیادی را برای زوار ایجاد کند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد:جهت حفظ امنیت و خصوصاً سلامت هموطنان،پلیس با راه اندازی ایستگاه های بازرسی موقت در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مدیریت لایه به لایه و پیشگیری از ازدحام جمعیت در مهران را با فعالیت شبانه روزی در دستور کار دارد .

فرمانده انتظامی استان گفت: جهت رفاه حال زوار عزیز با همت مسئولان استانی تعدادی از مساجد و مدارس با داشتن امکانات اولیه رفاهی برای توقف و استراحت زوار تدارک دیده شده  است.

سردار القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: زوار عزیز در راستای حفظ سلامت خود و همکاری با مجموعه انتظامی در اجرای این طرح، در مکان های تعیین شده استراحت داشته باشند و پلیس نیز با بسیج تمامی امکانات و نفرات خود در نقطه به نقطه مسیر تردد در کنار زوار بوده و در کمترین زمان ممکن زائران را روانه مرز خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما