plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۲۶۴۰
در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد

سلطانی‌فر: حرکت رشد و توسعه کشور با وجود تهدید و تحریم، با حمایت مردم ادامه دارد

۷۰۰ پروژه ورزشی در کشور افتتاح می شود
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در این شرایط سخت دولت انرژی خود را معطوف رفاه مردم کرده و این تحریم ها و مجموعه حرکت های غیر قانونی و ناعادلانه تاکنون هیچگونه تاثیری در حرکت عمومی کشور نگذاشته است، افزود: تحت شدید ترین تحریم های بی سابقه، با عزت یکی پس از دیگری پروژه ها را افتتاح می کنیم.
سلطانی‌فر: حرکت رشد و توسعه کشور با وجود تهدید و تحریم، با حمایت مردم ادامه دارد
به گزارش ایصال نیوز، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در آیین افتتاح سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد اظهار داشت: افتتاح این طرح هدیه دولت تدبیر و امید به ورزشکاران لرستان است همچنین استعدادهای بسیار ارزشمندی در تمامی رشته ها در استان وجود دارد و بهره برداری از این سالن موجب خواهد شد در آینده نه چندان دور خبرهای خوبی از قهرمانی های ورزشکاران لرستانی بشنویم.
وی افزود: امروز با افتخار و سربلندی و با غرور سرمان را بالا می گیریم چراکه تحت شدید ترین تحریم های بی سابقه هستیم و با عزت یکی پس از دیگری پروژه ها را افتتاح می کنیم.
سلطانی فر بیان کرد: چیزی جز معجزه الهی نیست چرا که فشارهای بی سابقه وارد می شود و در این راستا مسیر توسعه و پیشرفت کشور را در کنار مردم طی می کنیم.
وی اضافه کرد: دشمنان با فشار اقتصادی و محدودیت ها تلاش می کنند کمر نظام را بشکنند اما هیچ قدرتی در مقابل ملت ایران تاب نخواهد آورد.
وی ادامه داد: مردم از حاکمیت ملی دفاع می کنند و ایستادگی خواهند کرد و مانند ۴۰ ساله گذشته کارنامه قابل قبولی در مقابل زیاده خواهی دشمن خواهند داشت.
وزیر ورزش و جوانان در لرستان گفت: در این شرایط سخت دولت انرژی خود را معطوف رفاه مردم کرده و این تحریم ها و مجموعه حرکت های غیر قانونی و ناعادلانه تاکنون هیچگونه تاثیری در حرکت عمومی کشور نگذاشته است.
سلطانی فر افزود: امسال مانند سالهای گذشته مسابقات کشور و بین المللی را انجام می شود و همچنین گسترش و توسعه ورزش با قدرت استمرار دارد.
وی بیان کرد: تحریم ها ما را متحد تر، منسجم تر و وحدت را در بین مردم و مسئولان بیشتر می کند. وی ادامه داد: سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد در ۱۰ سال اول ۳۰ درصد رشد فیزیکی داشت و دو سوم آن در دولت تدبیر به نتیجه رسید.
وی یادآور شد: ۱۱ سالن ۶هزار نفره در استان های مختلف وجود دارد که در دستور کار قرار است که تاپایان دولت افتتاح می شوند.
سلطانی فر بیان کرد: دولت تدبیر و امید موفق شد بهترین زیرساخت ها و مکان های ورزشی را در استان ها اجرا کند و پس از آن باید به سمت نرم افزاری برویم و شرایط را برای حضور ورزشکاران در مسابقات بین المللی آماده کنیم.
وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای سالن سرپوشیده دوومیدانی خرم آباد ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: اکنون ارزش اقتصادی امروز آن ۹۰۰ میلیارد ریال می باشد.
وی افزود: تلاش می کنیم برگزاری مسابقات دوومیدانی آسیایی را با هماهنگی لازم و ایجاد شرایط مناسب بهمن ماه امسال در خرم آباد برگزار کنیم.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما